با کمتر از ۱۰ میلیون تومان چه مدل ماشین لباسشویی می‌توان خرید؟

امروزه ماشین لباسشویی یکی از مهم‌ترین اقلام ضروری است که برای هر خانه‌ای تهیه می‌شود. با توجه به انواع مختلف ماشین های لباسشویی و برندهای مختلفی که تولیدکننده آن هستند، خرید ماشین لباسشویی ارزان و در عین حال باکیفیت چندان ساده نیست. علاوه بر این، فهرست ویژگی‌های مختلف ماشین های لباسشویی مثل برچسب انرژی، برنامه‌های مختلف شستشو، ظرفیت و دیگر موارد باعث سردرگمی خریدار در هنگام خرید یا تعویض ماشین لباسشویی شود.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار مهم اقتصادی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از  اینجا  وارد شوید.

کاماپرس در ادامه ۴ ماشین لباسشویی با قیمت کمتر از ۱۰ میلیون تومان را معرفی می‌کند که علاوه بر قیمت پایین از کیفیت مناسبی برخوردارند:

ماشین لباسشویی دوو

مدل DWK-710 با قیمت ۹ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان

ماشین لباسشویی دوو از سری کاریزما اسلیم است که در هر نوبت ۷ کیلوگرم لباس را در خود جای می‌دهد. در این مدل درام زمردی به کار رفته است که سبب افزایش سطح تماس البسه و مواد شوینده می‌شود. همچنین این ویژگی لباس‌های حساس مثل پشمی یا حریر را از آسیب‌های احتمالی حفظ می‌کند. موتور تسمه‌ای دستگاه با سرعت حداکثر هزار دور در دقیقه محفظه لباسشویی را می‌چرخاند.

آریاک سفر

خبرهای مهم و پربازدید را بخوانید:

فناوری پیشرفته شستشو همراه با بخار در این مدل قدرت و دقت شستشوی آن را چندین برابر می‌کند. شما می‌توانید با تنظیم دستگاه، شستشوی لباس‌ها را تا مدت معینی به تعویق بندازید و از ۱۵ برنامه شستشو مثل شستشوی سریع ۱۹ دقیقه‌ای استفاده کنید. امکان تعیین دمای شستشو و سرعت و دقت آن نیز به صورت دلخواه قابل تنظیم هستند. قابلیت‌های اضافه کردن لباس در حین کار، قفل کودک، سیستم تخلیه و لکه‌بری از دیگر ویژگی‌های مثبت این محصول هستند.

ماشین لباسشویی ایکس ویژن

مدل TM84-BWBL/BSBL با قیمت ۹ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان

محصولات سری TM از ایکس ویژن، ماشین های لباسشویی حرفه‌ای و رده بالا محسوب می‌شوند. جنس بدنه این محصول استیل ضد زنگ بوده و از کنترل پنل ساده با صفحه نمایش LED در کنار درب برجسته آن استفاده شده است.

این محصول دارای ۱۶ برنامه شستشوی لباس مختلف است که دست مصرف‌کنندگان را در انتخاب باز می‌گذارد. با نمودار مصرف انرژی +++A می‌توان آن را دستگاهی کاربردی اما کم‌مصرف تعریف کرد. البته این ویژگی باعث نشده که در تولید آن از موتور پرقدرت BLDC Inverter استفاده نکنند. موتور پیشرفته‌ای که قدرت، ایمنی و طول عمر بیشتر را در کنار مصرف انرژی پایین ممکن می‌کند. سرعت چرخش موتور در بالاترین میزان خود به هزار و ۴۰۰ دور در دقیقه می‌رسد.

قابلیت افزودن لباس در زمان شستشو یکی دیگر از برتری‌های این دستگاه است. اگر در مرحله‌ی اول ظرفیت ۸ کیلوگرمی دستگاه تکمیل نشده باشد، با فشردن یک دکمه می‌توانید فرآیند شستشو را متوقف و لباس‌های جدیدی به آن اضافه کنید.

ماشین لباسشویی اسنوا

مدل SWD-571S با قیمت ۸ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان

اسنوا یکی از شرکت‌های نام‌آشنا در عرصه تولید لوازم خانگی به شمار می‌رود. مدل SWD_571S دستگاهی تمام اتوماتیک و متعلق به سری هارمونی اسنوا است. این مدل ماشین لباسشویی با ظرفیت ۷ کیلوگرم و در رنگ‌های سفید، سفید درب کروم و نقره ای درب تیتانیومی عرضه شده است. موتور تسمه‌ای این مدل در رده کم‌مصرف قرار می‌گیرد و در حداکثر سرعت خود به چرخش هزار دور در دقیقه می‌رسد.

اسنوا در این محصول از فناوری نانو سیلور بهره برده است که سبب باکتری‌زدایی و شستشوی کامل‌تر البسه می‌شود. مصرف‌کنندگان در این دستگاه می‌توانند از ۱۵ برنامه شستشوی متنوع استفاده کنند. شستشوی سریع ۱۵ دقیقه‌ای، شستشوی ترکیبی، شرعی و حتی اقتصادی قسمتی از این برنامه‌ها هستند. درام محصول الماسه نسل جدید بوده و در عین افزایش کیفیت شستشو از نخ‌کش شدن البسه جلوگیری می‌کند. سیستم بخارشو، قفل کودک و عیب‌یاب هوشمند نیز از دیگر موارد تعبیه شده در این مدل هستند.

ماشین لباسشویی ایکس ویژن

مدل TG72-BW/BS با قیمت ۸ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان

این مدل از ماشین لباسشویی ایکس ویژن با ظرفیت ۷ کیلوگرمی و ظاهری مشابه سری TM به بازار عرضه شده است. موتور یونیورسال بکار رفته در این مدل دیگ لباسشویی را با سرعت هزار و ۲۰۰ دور در دقیقه می‌چرخاند. این موتور علاوه بر مصرف پایین انرژی از بازدهی بالایی نیز برخوردار است.

۱۶ برنامه‌ی‌ شستشوی متفاوت برای انواع جنس‌های مختلف البسه طراحی شده‌اند. برنامه‌های مخصوص لباس‌های ابریشمی، نخی و کتان، الیاف مصنوعی، پشمی و… که احتمال صدمه‌دیدن لباس‌ها را به حداقل می‌رساند. یکی از بهترین امکانات این مدل ادامه‌ی کار پس از  قطع و وصل برق است که به صورت اتوماتیک انجام می‌شود. سیستم تعادل البسه و کنترل میزان آب محفظه نیز زیر نظر دستگاه هستند.

یکی دیگر از ویژگی‌های این ماشین لباسشویی بی‌صدا و لرزش بودن آن است که بخصوص در فضاهای آپارتمانی بسیار مهم است. پنل نمایشگر LED لباسشویی مدت زمان باقی‌مانده تا اتمام کار و نتایج عیب‌یابی هوشمند را نمایش می‌دهد.

مرتبط با : اسنواایکس ویژندوو
نرم افزار حسابداری
کاراپلاس-کاماپرس
آسیاتک
همراه مکانیک-کاماپرس
ایمالز
آیرومارت-کاماپرس
آریاک سفر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

4 دیدگاه برای “با کمتر از ۱۰ میلیون تومان چه مدل ماشین لباسشویی می‌توان خرید؟

  1. تکاور گفته:

    اشغال موقه ای که روشن میکنی شرو میکنه به رقصیدن از اشپزخانه میره توی اطاق خواب فقط لباسشویی الجی حرف اول میزنه حتی استوک ژاپنی. نگاهش این لباسشوی که اینها تبلیغ میکنن بهتره قطعات درجه 3 چینی میگیرن به هم وصل میکنند بنام تولید داخل باقیمت 10 برابر درجیب آقازاده ها چقدر ما بدبختیم

  2. صمد گفته:

    ای خدا مارو بکش بکش دیگه از این گرانی ها راحت بشم یعنی چی ۱۰میلیون خودرو نمیخریم داریم ماشین لباسشویی میخریم چقدر بدبختیم ما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز