با مقرون به صرفه ترین پنل اقتصادی آیفون تصویری آشنایی دارید؟

آیفون تصویری-کاماپرس
لست سکند

شرایط اقتصادی بسیاری از مردم ایجاب می‌کند تا در هنگام خرید پنل آیفون تصویری هوشمند به دنبال گزینه‌های باکیفیت اما اقتصادی و مقرون به صرفه باشند. یکی از محصولات به‌صرفه و باکیفیت در این دسته آیفون مدل C313N آکووکس است.

در ادامه کاماپرس با بررسی سایت پاردیک به معرفی مقرون به صرفه‌ترین پنل اقتصادی آیفون تصویری می‌پردازد.

مانیتور مقرون به صرفه برند Akuvox مدل C313N

این مانیتور هوشمند با ظاهری شیک و مدرن، محصولی از برند مطرح و شناخته شده جهانی آکووکس می‌باشد. آکووکس یک برند مطرح و معتبر در زمینه تولید محصولات بر پایه پروتکل SIP در دنیا است.

این مانیتور هوشمند دارای صفحه نمایش لمسی با کیفیت تصویری بسیار بالا بوده و همچنین ابعاد مناسب مانیتور آن را به گزینه‌ای مناسب جهت استفاده در فضاهای کوچک تبدیل کرده است. سایز صفحه نمایش این محصول هفت اینچ معادل 176 میلی متر بوده و دارای زاویه دید پنجاه درجه افقی و عمودی است. این محصول دارای میکروفن و اسپیکر داخلی باکیفیت بالا بوده که باعث انتقال صدا به صورت باکیفیت می‌شود. در واقع صدای واضح و تصاویر با کیفیت بالای این مانیتور به شما امکان می‌دهد تا همه چیز را به صورت کاملا واضح و باکیفیت ببینید.

مانیتور هوشمند آکووکس قادر است تا با اینترکام‌های هوشمند و پنل بیرونی ساختمان ارتباط صوتی و تصویری باکیفیتی را از طریق پروتکل SIP ورژن 2 برقرار نماید. البته در صورت برقراری ارتباط با چندین مانیتور در یک ساختمان هوشمند باید از سوییچ شبکه استفاده کنید.

راز آسمان پایتخت

جنس بدنه این محصول پلاستیک مقاوم بوده و 10 تا 90 درصد قابلیت تحمل رطوبت و منفی 20 تا مثبت 70 درجه سانتی‌گراد قابلیت تحمل دما دارد. همچنین این مانیتور برند آکووکس، از حالت ذخیره انرژی یا saving mode نیز برخوردار است. این محصول قابل استفاده در ویلاها، مجتمع‌های آپارتمانی، فضای مدرن داخلی و خانه هوشمند است.

مزایای استفاده از آیفون تصویری هوشمند چیست؟

آیفون‌های تصویری هوشمند دارای امکانات فراوان و بی‌نظیری مانند ظاهر زیبا و مدرن، بالابردن سطح امنیت و مدیریت و همچنین صرفه جویی در مصرف انرژی هستند. می‌توان گفت دلیل شماره یک استفاده از آیفون تصویری هوشمند، افزایش ایمنی و امنیت است. شما می‌توانید بازدیدکنندگان را حتی در زمانی که خارج از خانه هستید مشاهده کنید و خطرات احتمالی را از پشت در ارزیابی کنید. زمانی که به‌ صورت بی‌سیم به این سیستم‌های مدرن متصل هستید، می‌توانید ویدیو افراد پشت درب را بر روی رایانه، لپ‌تاپ، تبلت یا تلفن هوشمند خود دریافت کنید و بدین صورت کنترل و مدیریت خانه‌تان را در هر نقطه از جهان در دست داشته باشید. آیفون‌های تصویری هوشمند می‌توانند تصاویر را ضبط و ذخیره کنند تا بتوانید در هر زمانی فیلم آن را بررسی کنید.

خرید مقرون به صرفه‌ترین پنل هوشمند آیفون تصویری از شرکت پاردیک

شرکت خانه هوشمند پاردیک پنل اقتصادی آیفون تصویری را با مناسب‌ترین قیمت به علاقمندان عرضه می‌کند. شرکت خانه هوشمند پاردیک ( ویرا ماوا پارس) در سال 1393 فعالیت خود را به صورت انحصاری با برخورداری از مهارت و دانش کارشناسان متخصص آغاز نمود. یکی از مهم‌ترین اهداف این شرکت، رضایت‌مندی مشتریان و ارائه خدمات مناسب به آن‌ها است. این شرکت در طی سالیان فعالیت خود افتخارات فراوانی را کسب نموده است.

شرکت خانه هوشمند پاردیک نماینده رسمی و معتبر برند آکووکس در ایران بوده و تمامی محصولات برند آکووکس را با گارانتی 24 ماهه و خدمات پس از فروش به علاقمندان ارائه می‌دهد.

انتهای پیام

مرتبط با : پاردیک
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز