با رزرو تور پاتایا به سواحل طلایی تایلند سفر کنید

لست سکند

پاتایا شهر ساحلی کوچکی است که در قسمت شرقی خلیج تایلند واقع شده است. تور پاتایا برای گردشگرانی که به دنبال یک تعطیلات ساحلی به‌یادماندنی در نیمه دوم سال هستند، توصیه می‌شود. چرا که رطوبت و گرمای زیاد هوا در فصل تابستان در پاتایا معمولاً چندان باب طبع گردشگران نخواهد بود. این در حالی است که می‌توانید با خیال راحت در فصل پاییز و زمستان تمام تفریحات آبی در سواحل طلایی‌رنگ پاتایا را تجربه کنید.

در ادامه این گزارش، برخی از زیباترین سواحل پاتایا معرفی خواهد شد.

ساحل پاتایا؛ محبوب‌ترین ساحل شهر

اگر در تور پاتایا به دنبال یک ساحل پرهیاهو با امکانات رفاهی و تفریحی متنوع بودید، توصیه می‌کنیم که حتماً سری به ساحل پاتایا بزنید. این ساحل حدود 4 کیلومتر طول دارد. بنابراین، حتی در شلوغ‌ترین ایام سال نیز می‌توانید فضاهای خالی زیادی را در اینجا برای گشت و گذار پیدا کنید. در ساحل پاتایا می‌توانید به انواع ورزش‌های آبی مانند جت اسکی، موج‌سواری، پاراسلینگ و… دسترسی داشته باشید. همچنین، زندگی شبانه در اطراف این ساحل، شور و هیجان خاص خودش را دارد. به همین دلیل، برخی از گردشگران ترجیح می‌دهند تا هتل تور پاتایا را نزدیکی این ساحل رزرو کنند.

آرامش را در ساحل جومتین در آغوش بگیرید!

جومتین در نزدیکی ساحل پاتایا قرار دارد و برای کسانی که به دنبال یک ساحل خلوت‌تر و آرام‌تر هستند، گزینه مناسبی محسوب می‌شود. وجود رستوران‌ها و کافه‌های متعدد در ساحل جومتین، فضای این منطقه را سرزنده‌تر کرده است. اگر هم به ورزش‌هایی مانند موج‌سواری یا کایت‌سواری با قایق علاقه‌مندید، جومتین یکی از سواحلی که امواج خروشان‌تری را در اختیار شما قرار می‌دهد.

راز آسمان پایتخت

جزیره مرجان؛ بهشتی در نزدیکی ساحل جومتین

گردشگرانی که دوست دارند تا در یکی از زیباترین سواحل پاتایا تفریح کنند، نباید جزیره مرجان را از دست بدهند. این جزیره، طبیعت چشم‌نوازی دارد و سواحل آن برای آفتاب گرفتن و استراحت، بسیار مناسب است. قایق‌ها به طور منظم برای رفت و آمد گردشگران به سمت جزیره مرجان در حال حرکت هستند. سهولت دسترسی به این جزیره موجب شده تا در ایام تعطیل، ازدحام جمعیت در این جزیره افزایش پیدا کند. بنابراین، بهتر است در اواسط هفته از جزیره مرجان دیدن کنید.

آب‌های فیروزه‌ای رنگ ساحل وانگ آمات را از دست ندهید

محیط ساحل وانگ آمات، خلوت‌تر از ساحل جومتین است. همین مسئله باعث شده است تا آب‌های وانگ آمات تمیزتر و درخشان‌تر از سواحل قبلی باشد. ساحل وانگ آمات در قسمت شمالی ساحل پاتایا قرار دارد و اخیراً به یکی از مکان‌های محبوب خانواده‌ها تبدیل شده است.

ناکلوآ؛ ساحل محبوب ماهیگیران

ناکلوآ معمولاً با لقب «تکه‌ای از تمام کشور تایلند» در میان گردشگران شناخته می‌شود. اینجا ساحل محبوب ماهیگیران است و به همین دلیل، می‌توانید در هر زمانی از روز آنها را ببینید که مشغول ماهیگیری هستند. تماشای این صحنه در هنگام غروب آفتاب بسیار دلنشین است. تنوع ورزش‌های آبی در ناکلوآ نیز قابل توجه است.

بهترین هتل‌ها را در ساحل دانگ تان پیدا کنید

یکی دیگر از معروف‌ترین سواحل پاتایا دانگ تان است که طبیعت کم‌نظیری دارد. ساحل دانگ تان در جنوب جومتین قرار دارد و مملو از وسایل تفریحی، کافه و رستوران است. برخی از خوشمزه‌ترین غذاهای تایلندی را می‌توانید در اینجا میل کنید. همچنین، تعدادی از بهترین هتل‌های تایلند در تور پاتایا در منطقه دانگ تان قرار دارد. توصیه می‌کنیم که در سفر به پاتایا تماشای طلوع آفتاب را در سواحل دانگ تان از دست ندهید.

تماشای دلفین‌های بازیگوش در ساحل بانگ سارای

بانگ سارای یکی دیگر از سواحل آرام پاتایا است که برای ماهیگیری یا انجام ورزش‌های آبی گزینه مناسبی محسوب می‌شود. وجود کوسه‌ها و دلفین‌ها در اینجا موجب شده است تا غواصی به یکی از تفریحات محبوب گردشگران تبدیل شود. همچنین، در اعماق آب‌های بانگ سارای، بقایای یک کشتی از جنگ جهانی دوم وجود دارد.

بهترین قیمت تور پاتایا 1402

شما می‌توانید تور پاتایا را به صورت تکی یا ترکیبی با بهترین قیمت و کیفیت از آژانس مسافرتی «نهال گشت» رزرو کنید. این آژانس معتبر گردشگری، سابقه درخشانی در برگزاری تورهای خارجی و به ویژه تورهای جنوب شرقی آسیا دارد. با رزرو تور مالزی از نهال گشت می‌توانید از خدماتی مانند ویزای توریستی، بلیط رفت و برگشت، اقامت در هتل همراه با صبحانه رایگان، ترانسفر فرودگاهی، بیمه مسافرتی، گشت شهری و تور لیدر فارسی‌زبان بهره‌مند شوید.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره جزئیات تور مالزی می‌توانید به وبسایت نهال گشت به آدرس www.nahalgasht.com مراجعه کنید یا با شماره تلفن 1830-026 تماس بگیرید.

انتهای پیام

 

مرتبط با : نهال گشت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز