بالاترین قیمت سکه رقم خورد

قیمت طلا و سکه امروز رشد چشم گیری داشت، طوری که هر گرم طلای 18 عیار با رشد 0.62 درصدی در مقایسه با دیروز، به مرز یک میلیون و 301 هزار و 600 تومانی رسید. سکه امامی هم رشد 2.12 درصدی را نسبت به روز گذشته تجربه کرد و 13 میلیون و 405 هزار تومان شد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار طلا، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، قیمت سکه برای نخستین بار در سال جاری بالای محدوده 13 میلیون و 300 هزار تومانی قرار گرفته است. در صورتی که رشد نرخ دلار ادامه پیدا کند، این فلز گرانبها نیز به مرزهای بالاتر قیمتی خواهد رسید. در چنین شرایطی امکان ورود خریداران جدید به بازار طلا بالا خواهد رفت.

پربازدیدترین ویدیوی امروز را ببینید:

آریاک سفر

اخبار مرتبط را بخوانید:

به نظر ابراهیم محمدولی، رئیس اتحادیه طلا تهران، مردم در هر شرایطی برای حفظ دارایی‌ها خود مصنوعات طلا بخرند، ضرر نخواهند کرد. اما ابراهیم محمدولی توصیه کرده که مردم به هیچ عنوان در بحث طلای آب شده وارد نشوند، چون این کار به اطلاعات فنی جامع طلا احتیاج دارد. محمدولی در گفت و گو با همشهری آنلاین بیان کرد که مردم برای خرید مصنوعات طلا می‌توانند به واحدهای صنفی مراجعه کنند که دارای پروانه کسب هستند.

در صورتی که درباره خرید از این واحدها مشکلی وجود داشته باشد، علاوه بر اینکه توسط مشتری قابل پیگیری است، اتحادیه نیز می‌تواند به آن‌ها کمک کند.

شرایط اونس در بازار جهانی

نرخ اونس طلا نسبت به دیروز 0.22 درصد کم شده و به مرز هزار و 770 دلاری رسیده است. قیمت این فلز گرانبها از ابتدای هفته جاری نوسان چندانی نداشته و اکنون سرمایه گذاران اونس منتظر اعلام سیاست‌های فدرال رزرو هستند. در حال حاضر پیش بینی‌هایی درباره نرخ بهره سال آینده وجود دارد. اما به نظر می‌رسد سرمایه گذاران بازار تا اعلام قطعی سیاست فدرال رزرو برای سال آینده، دست به انجام معاملات بزرگ نمی‌زنند.

نرم افزار حسابداری
کاراپلاس-کاماپرس
آیرومارت-کاماپرس
ایمالز
آسیاتک
آریاک سفر
همراه مکانیک-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز