بازی ایران و قطر کی است؟ + ساعت پخش اینترنتی

بازی ایران و قطر کی است؟-کاماپرس
لست سکند

تیم‌های ملی ایران و قطر در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا 2023، ساعت 18:30 دقیقه روز چهارشنبه 18 بهمن ماه برابر هم صف‌آرایی می‌کنند.

به گزارش کاماپرس، بازی ایران و قطر در ورزشگاه الثمامه دوحه برگزار می‌شود. پلتفرم‌های پخش اینترنتی چون تلوبیون و آپارات نیز این بازی را به صورت مستقیم پخش می‌کنند.

تیم ملی فوتبال ایران با پیروزی 2 بر 1 برابر ژاپن و و تیم ملی قطر با شکست ازبکستان در ضربات پنالتی به این مرحله از رقابت‌ها راه یافته‌اند.

تیم‌های ایران و قطر تا کنون 24 بار مقابل هم قرار گرفته‌اند، حاصل این بازی‌ها ۱۶ برد برای ایران، ۳ برد برای قطر و 5 مساوی بوده است.

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

داور بازی ایران و قطر کیست؟

بنا بر اعلام کمیته داوران کنفدراسیون فوتبال آسیا، احمد العلی، داور کم تجربه کویتی قرار است بازی ایران و قطر را قضاوت کند. عبدالهادی العنزی از کویت و محمد زیرول بن خلیل تان از مالزی نیز کمک داوران این مسابقه هستند.

احمد العلی در رقابت‌های امسال جام ملت‌های آسیا، سه مسابقه میان امارات و فلسطین، قرقیزستان و عمان و همچنین دیدار ژاپن و بحرین را قضاوت کرده است.

به نقل از خبرآنلاین، در رزومه این داور کویتی، قضاوت‌های زیادی دیده نمی‌شود. او فعالیت بین‌المللی خود را از فصل 2019 – 2020 آغاز کرده و در سطح خارجی، مسابقات چندانی را داوری نکرده است.

انتهای پیام

مرتبط با : آپاراتتلوبیون
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز