بازگشت وجه تخفیفان ؛ راهی برای صرفه جویی در هزینه ها

ایجاد یک حس اعتماد و ارتباط دو طرفه میان فروشنده و مشتری در دنیای تجارت بسیار حائز اهمیت است. تخفیفان به عنوان یک پلتفرم آنلاین، در جهت تحقق این هدف، فعالیت می‌کند. ایده بازگشت وجه تخفیفان ضمن آن که باعث رونق کسب‎وکارهای مختلف می‌شود تجربه دلچسب یک خرید با قیمت مناسب را در مشتری ایجاد می‌کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، از طریق وبسایت تفخیفان، با خرید کالای مورد نظر از برندهای همکار، درصدی از وجه کالا به حساب شخص خریدار باز گردانده می‌شود. بیش از صد برند در این طرح با تخفیفان همکاری می‌کنند. از سوپرمارکت تا سایت‌های آموزشی، خدمات سفر و گردشگری در بازگشت وجه تخفیفان حضور دارند. دیجی کالا، مدیسه، کاکوتی، بوم ساز، فلای تودی از جمله شرکت‌های شامل بازگشت وجه هستند.

بازگشت وجه تخفیفان، یک مسیر مناسب برای صرفه جویی در هزینه‌های شخصی است. در این طرح، در صورتی که حداقل مبلغ برگرداندن وجه به 50 هزار تومان برسد، با وارد کردن شماره شبا در سایت تخفیفان، حداکثر تا 90 روز بعد از خرید وجه مورد نظر به حساب خریدار واریز می‌شود. میزان درصد بازگشت وجه در هر برندی متفاوت است. به عنوان مثال، دیجی کالا تا شش درصد، دارو دات کام تا هفت درصد، آسالرن و کاکوتی تا 25 درصد از مبلغ خرید را برمی‌گردانند.

آریاک سفر

تخفیفان، سامانه‌ای فعال جهت ارتباط بهتر میان فروشندگان و مشتریان است. این پلتفرم مدعی است با پیشنهادهای خود می‌تواند دریافت کالا و خدمات را برای مشتریان تبدیل به خریدی هوشمندانه کند. تخفیفان در بسیاری از کلان‌شهرها از جمله مشهد، تبریز، اصفهان و شیراز فعالیت دارد. علاوه‌بر مراکز تفریحی و خدماتی، بخش‌های آموزشی، سلامتی، زیبایی، فروشگاه‌های اینترنتی از جمله میوه فروشی‌ها و داروخانه در تخفیفان پیشنهاد می‌شود. هدف این مجموعه، یافتن و مقایسه انواع مراکز و فروشگاه‌ها جهت انتخاب هوشمندانه مشتریان با حداقل قیمت است. کابران می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر علاوه‌بر وبسایت، به صفحات اینستاگرام، فیسبوک، لینکدین، کانال آپارات و تلگرام تخفیفان مراجعه کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : تخفیفان
نرم افزار حسابداری
کاراپلاس-کاماپرس
آریاک سفر
آیرومارت-کاماپرس
آسیاتک
همراه مکانیک-کاماپرس
ایمالز
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز