بازار سیاه بلیط های نوروزی / قطار تهران – مشهد 7 میلیون

در روزهای پایانی سال و نزدیک تعطیلات عید نوروز، یافتن بلیط‌های سفر به هر شکلی از جمله بلیط هواپیما، اتوبوس یا قطار بسیار سخت شده است. این شرایط باعث شده که بازار سیاه فروش بلیط در برخی سایت‌های اینترنتی داغ شود.

به گزارش کاماپرس، این در حالیست که از حدود یک ماه پیش تاریخ مشخصی برای پیش فروش بلیط قطار اعلام شد، اما سایت‌های پیش فروش در روز اعلام شده با اختلالاتی مواجه شد و بسیاری از مسافران موفق نشدند طبق برنامه‌ریزی خود بلیط مورد نظر را تهیه کنند. با این اوصاف به نظر می‌رسد افرادی که موفق به خرید بلیط نشده یا به تازگی تصمیم به سفر گرفته‌اند یا باید قید سفر را بزنند یا به بازار سیاه روی آورند.

در حالیکه در اغلب سایت‌های رسمی فروش بلیط، دیگر بلیطی برای خرید وجود ندارد، برخی وبسایت‌های فروش آنلاین، موارد متعدد بلیط را با قیمت‌های نجومی عرضه کرده‌اند.

بیشتر بخوانید:

در یکی از این آگهی‌ها قیمت فروش بلیط  قطار 1 میلیون تومان اعلام شده در حالی که قیمت گران‌ترین بلیط‌های قطار در کشور نزدیک به 780 هزار تومان است. در این آگهی حتی مقصد و مبدا سفر ذکر شده و به نظر می‌رسد برای مقاصد مختلف بلیط موجود است.

راز آسمان پایتخت

بازار سیاه بلیت های آخر سال / بیلت تهران مشهد 7 میلیون تومان-کاماپرس

در آگهی دیگری اعلام شده که برای رفت و برگشت به بندرعباس همه روزه بلیط قطار موجود است. این بلیط با قیمت شوکه کننده 8 میلیون و 500 هزار تومان به فروش می‌رسد.

بازار سیاه بلیت های آخر سال / بیلت تهران مشهد 7 میلیون تومان-کاماپرس

یک بلیط رفت و برگشتی به مشهد با قطار از مبدا تهران نیز 7 میلیون و 500 هزار تومان قیمت گذاری شده است. در جای دیگری نیز قیمت بلیت قطار تهران به مشهد 7 میلیون تومان اعلام شده و تاریخ مشخصی هم ندارد.

بازار سیاه بیت های آخر سال/ بلیط قطار تهران مشهد 7 میلیون

بیشترین تعداد آگهی‌های بازار سیاه فروش بلیط نوروزی مربوط به قطار است اما ‌آگهی‌های اتوبوس و هواپیما نیز در این بین به چشم میخورد. برای مثال دو عدد بلیت اتوبوس کرمانشاه از تهران 750 هزار تومان فروخته می‌شود. در حالی که قیمت بلیت اتوبوس تهران کرمانشاه حدودا 270 هزار تومان است.

بازار سیاه بیلط های آخر سال / بلیت قطار تهران مشهد 7 میلیون تومان

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز