بازار داغ اجاره خودروهای داخلی / اجاره ماهانه کوییک 19 میلیون

تا چندی پیش افراد برای سفر یا حتی دور زدن در شهر خودروهای لوکس را برای مدتی اجاره می‌کردند، اما گویا وضعیت به حدی وخیم شده که برخی مجبور به اجاره خودروهای داخلی شده‌اند تا از این طریق بتوانند برای گذران زندگی، کسب درآمد کنند.

به گزارش کاما پرس، قیمت خودروهای داخلی به حدی بالا رفته که دیگر برخی از افراد توان خرید خودروهایی مانند پراید، پیکان وانت و پژو پارس را هم ندارند و به ناچار مجبور به اجاره ماهانه این خودروها می‌شوند.

در حالی که برخی افراد برای دور دور یا قرارهای خود خودروی لوکس اجاره می‌کنند، گروهی از مردم نیز برای کسب درآمد خودروی داخلی اجاره می‌کنند. به عنوان مثال اجاره پیکان وانت و پراید به ترتیب ماهیانه ۸ و ۹ میلیون تومان است. خودروهای دیگر مانند تیبا ماهی ۱۶.۵ میلیون و کوییک ماهی ۱۹ میلیون تومان اجاره داده می‌شوند. پژو ۴۰۵ و پارس هم تقریبا با قیمت ماهی ۱۸ میلیون تومان در بازار آزاد برای اجاره آگهی شده‌اند.

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

به نقل از روزگار خودرو، بر اساس جدیدترین لیست قیمت محصولات سایپا در دی ماه ۱۴۰۲، قیمت پراید ۱۱۱ صفر مدل 99 با 2 میلیون تومان افزایش به ۳۲۷ میلیون تومان رسیده است. همچنین قیمت پراید وانت صفر سال ۱۴۰۲ مدل ۱۵۱ SE لاینر، 3 میلیون تومان بیشتر شده و با قیمت ۲۷۲ میلیون تومان معامله می‌شود. قیمت پراید ۱۵۱ صفر سال ۱۴۰۲ نیز طی یک روز با افزایش 5 میلیون تومانی رو به رو شده و به ۲۷۴ میلیون تومان رسیده است.

انتهای پیام

مرتبط با : ایران خودروسایپا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز