این بهانه‌های بانکی برای نپرداختن وام بدون ضامن ، تخلف است!

پرداخت وام بدون ضامن از ماه گذشته آغاز شد و هنوز هم ادامه دارد. اما افراد واجد شرایط در خصوص دریافت این وام مشکلاتی دارند. البته این اشخاص می‌توانند شکایت خود را در خصوص ارائه وام بدون ضامن در وبسایت رسمی هر بانک یا سایت رسمی وزارت اقتصاد ثبت کنند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ وام‌های بانکی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، تاکنون شکایات زیادی درباره ارائه وام بدون ضامن ثبت شده است. یکی از این شکایت‌ها به شرط سپرده گذاری در پرداخت وام بدون ضامن برمی‌گردد. بهمن ماه سیداحسان خاندوزی، وزیر اقتصاد، نسبت به این موضوع هشدار داد و آن را یک تخلف بارز اعلام کرد. همچنان خاندوزی بر پیگیری این موضوع تاکید دارد. وی اعلام کرده که طبق دستورالعمل ارائه شده، برای وام 50 میلیون تومانی ارائه نامه کسر از حقوق و برای تسهیلات 100 میلیونی نامه کسر از حقوق به همراه چک یا سفته ضروری است.

اخبار مرتبط را بخوانید:

آریاک سفر

دیگر بهانه‌های بانک‌ها برای نپرداختن وام بدون ضامن

طبق گزارش عصر بانک، اطلاعات موجود بیانگر این است که شرایط خارج از مصوبه کمتر شده و بانک‌ها موضوع مذکور را بیشتر رعایت می‌کنند. البته برخی از بانک‌‌ها بهانه‌های دیگری را هم درخصوص عدم پرداخت این وام می‌آورند. شعب بعضی از بانک‌ها اعلام کرده‌اند که به دلیل نزدیک شدن به ایام پایانی سال و بسته شدن روند پرداخت تسهیلات، امکان پرداخت این وام وجود ندارد. اما طبق گفته وزیر اقتصاد، این موضوع هم خارج از مصوبه ارائه شده به بانک‌ها بوده و به نوعی تخلف محسوب می‌شود. دیگر تخلفاتی که مردم برای عدم پرداخت وام بدون ضامن توسط برخی از بانک‌های عامل اعلام کرده‌اند، داشتن میانگین و معدل حساب قابل قبول است.

با این حال برخی بانک‌ها مطابق مصوبه رفتار می‌کنند و وام مذکور را به افراد واجد شرایط ارائه می‌دهند. با این حال هنوز هم تخلفات درخصوص پرداخت این تسهیلات وجود دارد.

نرم افزار حسابداری
همراه مکانیک-کاماپرس
آریاک سفر
آیرومارت-کاماپرس
آسیاتک
ایمالز
کاراپلاس-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز