ایلان ماسک خودش را به ناپلئون تشبیه می کند

نویسنده مشهور، والتر آیزاکسون، که برای نوشتن کتاب بیوگرافی ایلان ماسک سه سال با او معاشرت کرده بود حقایق جالبی را درباره وی فاش کرد. او در مصاحبه با یک خبرگزاری اظهار داشت بنیان‌گذار تسلا برای اداره کسب و کارهایش کاملا از ناپلئون بناپارت الگو می‌گیرد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

به گزارش کاماپرس، ایزاکسون در ادامه افزود که ماسک شرکت‌های خود یعنی تسلا و اسپیس ایکس را میدان جنگ تشبیه کرده و در مقابل خودش را با یکی از بزرگترین ژنرال‌های نظامی تاریخ، ناپلئون مقایسه می‌کند.

بیشتر بخوانید:

ثروتمندترین مرد جهان همچنین تاکتیک‌های رهبری ناپلئون را به کار می‌گیرد و به نظرش افزایش دانش درمورد تاریخچه ارتش‌های قدرتمند می‌تواند برای اداره یک شرکت مفید باشد.

راز آسمان پایتخت

به‌عنوان مثال همراهی همیشگی ناپلئون باعث تقویت عملکرد ارتشش می‌شد، بنابراین ماسک نیز ترجیح می‌دهد تا اواخر شب در خطوط مونتاژ تسلا و اسپیس ایکس حضور پیدا کند.

این میلیاردر پیش‌تر اعتراف کرده بود که سه سال متوالی در کارخانه‌های مختلف تسلا و اسپیس ایکس زندگی کرده تا الهام‌بخش کارکنانش باشد.

او حتی به پادکست‌های تاریخی گوش می‌دهد و یک بار به وضوح گفت: «اگر آن‌ها ژنرال خود را در میدان نبرد ببینند، انگیزه بیشتری خواهند داشت!»

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “ایلان ماسک خودش را به ناپلئون تشبیه می کند

  1. بردیا احمدی گفته:

    کاملا ایده و فکر درستی داره و برای همین ثروتمند ترین مرد دنیاس چون کاری که داره انجام میده و هدفی که داره درسته آفرین بهش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز