ایلان ماسک به سیم آخر زد: دستگیرم کنید!

ایلان ماسک که طی روزهای گذشته بارها تهدید کرده بود اگر مسئولان ایالت کالیفرنیا اجازه بازگشایی کارخانه تسلا را ندهند، این کارخانه را به ایالت دیگری منتقل خواهد کرد، این بار شخصا اقدام به بازگشایی خطوط تولید این کارخانه کرده و اعلام کرده این کار را ادامه خواهد داد؛ حتی اگر این موضوع به دستگیری او منجر شود!

به گزارش کاماپرس، مشکلات ماسک با مسئولان ایالت کالیفرنیا اما مربوط به همین یکی دو روز نبوده و این موضوع از آغاز شیوع کرونا تا به امروز در جریان بوده است. ماسک معتقد است: «قرنطینه کل ایالات کالیفرنیا فضای کافی برای ادامه فعالیت کارخانه‌های تسلا را فراهم می‌کند و دلیلی ندارد تسلا هم خط تولید خود را تعطیل کند.»

این در حالیست که وی چندی پیش توسط وکلای خود از مقامات ایالت کالیفرنیا شکایت و اعلام کرد در صورتی که کالیفرنیا اجازه ندهد او کارخانه‌های خود را بازگشایی کند، برای همیشه این ایالت را ترک کرده و از این پس تسلا را در تگزاس تولید می‌کند.

اگرچه پس از این تهدید، اخبار از به نتیجه رسیدن مذاکرات دوطرفه ماسک و مقامات کالیفرنیا حکایت دارند، اما با اجرایی شدن این شکایت به نظر می‌رسد این معضل وارد مرحله جدیدی شده است.

آریاک سفر

ماسک پس از بازگشایی خطوط تولید تسلا دو راه پیش روی کارمندان این شرکت قرار داد؛ یا به کار بازگردند و یا مرخصی بدون حقوق گرفته و در خانه بمانند.

مقامات ایالت کالیفرنیا که از پس ماسک برنیامده‌اند، امیدوارند تسلا به زودی یک نقشه از مشخص از محل تولید خودروها ارائه کند تا آن‌ها بتوانند بر اساس پروتکل‌های بهداشتی و امنیتی به یک توافق همه‌جانبه برسند. یکی از مقامات این ایالت با اشاره به بازگشایی کارخانه‌های تسلا می‌گوید: «امروز متوجه شدیم که تسلا فعالیت‌های خود را به صورت کامل آغاز کرده است. ما به تسلا اعلام کرده‌ایم که فعالیت‌های خود را به کارهای ضروری محدود کند تا بتوانیم بر اساس قوانین بهداشت و سلامت اجتماعی به یک نقشه و پروتکل مشخص دست یابیم.»

پایان پیام

مرتبط با : تسلا
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز