ایلان ماسک اولین رستوران تسلا را راه اندازی می کند

لست سکند

چهار سال پیش، ایلان ماسک برای اولین بار در توییتی درباره یک “رستوران اسکیت و سنگ” که به عنوان ایستگاه شارژ خودروهای برقی عمل می‌کند، توییت کرد.

به گزارش کاماپرس، اکنون تسلا و مدیرعامل آن یک قدم به تحقق این واقعیت نزدیک‌تر شده‌اند. در 19 می، شرکت خودروهای برقی اسنادی را برای یک رستوران تسلا که 24 ساعت شبانه روز در هالیوود باز خواهد بود، به شهر لس آنجلس ارسال کرد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

طبق گزارش های منتشر شده، فضای 9300 فوت مربعی شامل طرح‌هایی برای یک سالن سینمای ماشینی و یک ایستگاه سوپرشارژ با 28 غرفه است. پلان‌های معماری، یک سالن غذاخوری دو طبقه با بیش از 200 صندلی را در فضای داخل و خارج آن نشان می‌دهد.

راز آسمان پایتخت

تقریباً یک سال پیش، تسلا درخواست‌هایی را به اداره ثبت اختراع و علائم تجاری ایالات متحده برای علامت تجاری نشان‌واره «T» برای مجموعه‌ای از خدمات خود ارسال کرد. مکان اصلی رستوران تسلا در سانتا مونیکا گزارش شده است، اگرچه مکان سوپرشارژر در فوریه بدون هیچ گونه علائمی از یک رستوران افتتاح شد.

طرح های رستوران سوپرشارژر هالیوود ابتدا باید توسط سازمان‌های مربوطه تایید شود. ظاهراً این طرح آینده‌نگر خواهد بود (غافلگیرکننده نیست) و جایگزین جایگزین پتیزافروشی زنجیره‌ای خانوادگی Shakey’s Pizza خواهد شد که در لس آنجلس قرار دارد.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز