ایست کامل پژو 206 صندوقدار و پژو 207 صندوقدار در خط تولید ایران خودرو

پژو 206 صندوقدار
لست سکند

بر اساس جدول منتشر شده در شبکه های اجتماعی و کانال های تخصصی خودرو از شرکت ایران خودرو، آمار تولید پژو 206 صندوقدار و پژو 207 صندوقدار در بازه زمانی 20 تیرماه تا 20 مردادماه 1400 ، صفر بوده و ایران خودرو همزمان با اوج گیری قیمت این دو محصول، تولید آنها را متوقف کرده است.

به گزارش کاماپرس، زمزمه های توقف تولید برخی محصولات ایران خودرو همچون پژو 206 صندوقدار از مدتی پیش شنیده می شد و اطلاعاتی که اخیرا از خط تولید این شرکت منتشر شده تائید کننده خبرهای قبلی است.

جدولی که در شبکه های اجتماعی و کانال های تخصصی خودرو از تولیدات یک ماهه 20 تیرماه تا 20 مردادماه 1400 منتشر شده – و البته صحت آن همچون گذشته مورد تائید یا تکذیب ایران خودرو قرار نگرفته است – خبر از توقف تولید پژو 206 صندوقدار و همچنین پژو 207 صندوقدار طی یک ماهه مذکور می دهد .

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار و گزارش های مهم بازار خودرو و سایر بازارها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از  اینجا  وارد شوید.

توقف تولید پژو 206 صندوقدار همزمان با اوج گیری قیمت در بازار

توقف تولید این محصولات در حالی رقم خورده است که طی بازه زمانی 20 تیرماه تا 20 مردادماه بازار خودرو روزهای پرالتهابی را سپری کرده و  قیمت این دو خودرو نیز در بازار با روندی پرشتاب رو به افزایش گذاشته است.

راز آسمان پایتخت

اخبار مهم و پربازدید را بخوانید:

در حال حاضر پژو 206 صندوقدار مدل 99 صفر کیلومتر در بازار به قیمت 296 میلیون تومان عرضه می شود و تا رسیدن به قیمت 300 میلیون تومان فقط 4 میلیون دیگر فاصله دارد. این درحالیست که این خودرو 20 تیرماه حدود 280 میلیون تومان قیمت داشت. پژو 207 صندوقدار صفر کیلومتر هم با مدل 1399 نیز این روزها در بازار به قیمت 356 میلیون تومان به فروش می‌رسد و مدل اتومات این خودرو نیز در بازار 380 میلیون تومان قیمت دارد.

طبق جدول مذکور خروجی خط تولید وانت آریسان و پژو 405 اس ال ایکس نیز در یک ماهه 20 تیرماه تا 20 مرداد سالجاری صفر بوده و این دو خودرو نیز به رغم افزایش قیمت در بازار، دچار توقف تولید شده‌اند.

شایان ذکر است؛ توقف تولید یک یا چند محصول در شرکت های خودروسازی موضوع چندان غیرمعمولی نیست اما با شرایطی که بازار خودرو ایران به آن دچار است متوقف کردن تولید محصولات بدون جایگزین کردن محصول جدید به التهاب و نوسان قیمت ها در بازار دامن می زند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار و گزارش های مهم بازار خودرو و سایر بازارها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از  اینجا  وارد شوید.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز