ایران خودرو و سایپا چند دستگاه خودرو آماده تحویل دارند؟

بر اساس اطلاعیه های قبلی وزارت صنعت، معدن و تجارت در طرح فروش فوق العاده خودرو که از امروز کلید خورد قرار است 25 هزار خودرو به متقاضیان فروخته شود اما چه تعداد از این 25 هزار خودرو، در حال حاضر آماده است؟

به گزارش کاماپرس، 25 هزار خودرو در طرح فروش فوق العاده ایران خودرو و سایپا به متقاضیان عرضه می شود اما همه این تعداد خودرو در حال حاضر آماده نیست و به همین دلیل قرار است بعد از اتمام مراحل قرعه کشی طی مدت 3 ماه ، تعهد 25 هزار خودرویی دو شرکت خودرساز بزرگ به سرانجام برسد.

15 هزار دستگاه خودرو آماده تحویل است

بنا به اعلام ایلنا، حسین مدرس خیابانی سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت از آماده تحویل بودن 15 هزار دستگاه خودرو مطابق با آمار اعلامی خودروسازان خبر داد و گفت: مجموعه طرح‌های متفاوتی از فروش و پیش‌فروش خودروهای تولیدی در نظر گرفته شده تا بتوان خودرو را به دست مصرف‌کنندگان واقعی رساند و بساط دلالی در بازار خودرو را به مرور برچید.

مدرس خیابانی با اشاره به مصوبات کمیته خودرو در حوزه تامین مواد اولیه، نقدینگی و تامین ارز مورد نیاز خودروسازان خبر داد و گفت: با مجموعه تدابیر و سیاست‌های وزارت صنعت، معدن و تجارت تولید خودرو امسال روند افزایشی خواهد داشت؛ اما به موازات افزایش تولید، در سطح عرضه نیز طرح‎‌های ویژه‌ای طراحی شده تا بتوان خودرو را از یک کالای سرمایه‌ای به یک کالای مصرفی تبدیل کرد و خودروهای تولیدی را به دست مصرف‌کنندگان واقعی رساند.

آریاک سفر

وی افزود: برخی از سودجویان، خودروها را احتکار کرده و عرضه نمی‌کنند؛ به امید اینکه سود بیشتری از بازار نصیب خود کنند؛ اما اکنون سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان در کنار دستگاههای نظارتی، زمینه را برای تحرکات سوداگرایانه در بازار از بین خواهد برد.

انتهای پیام

 

نرم افزار حسابداری
ایمالز
کاراپلاس-کاماپرس
آیرومارت-کاماپرس
همراه مکانیک-کاماپرس
آریاک سفر
آسیاتک
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “ایران خودرو و سایپا چند دستگاه خودرو آماده تحویل دارند؟

  1. m گفته:

    پیشنهاد میشود حواله های 1400را بنا بدرخواست متقاضیانی که قصد استفاده از این خودروها را دارند را در الویت تحویل قرار دهند.چون بعضا بناچار این زمانها را انتخاب نموده اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز