ایده هدیه پرسنلی برای روز زن

روز زن و مادر در تقویم مناسبت‌های ایرانی یکی از روزهای مهم محسوب می‌شود. یک روز ویژه که به زنان و مادرانی که می‌شناسیم یادآوری کنیم برای ما ارزشمند هستند. پس چه زمانی بهتر از این روز تا به پرسنل خانم شرکت یا سازمان تیم خود نشان دهید که از آن‌ها برای انجام حرفه‌ای کارهای شرکت قدردانی می‌کنید. خیلی از شرکت‌ها در روز زن حتی شده یک جشن کوچک درون سازمانی در دفتر ترتیب می‌دهند تا دست‌کم با شیرینی و گل و البته یک هدیه پرسنلی از همکاران زن مجموعه تشکر کنند.

اما واقعا انتخاب یک هدیه پرسنلی کاربردی برای روز زن هم چندان کار راحتی نیست. شاید فکر کنید محصولات مراقبت از پوست و مو یا محصولات آرایشی و بهداشتی یا حتی پک‌ها و بسته‌های انواع دمنوش‌ها و قهوه‌ و… می‌تواند یک ایده هیجان‌انگیز به‌عنوان هدیه پرسنلی برای روز زن باشد. اما تنها با کمی خوش‌سلیقگی و خوش‌فکری می‌توانید هدیه‌ای تهیه کنید که نه تنها به کارکنان شما احساس خاص بودن می‌دهد، بلکه می‌تواند یک تمرین ویژه برای زندگی کردن و دور هم بودن برای آن‌ها و خانواده‌شان هم باشد. اگر می‌خواهید با یکی از جذاب‌ترین ایده‌های هدیه پرسنلی برای روز زن آشنا شوید، حتما تا انتهای این نوشته را بخوانید.

یک دورهمی شاد و خوشمزه خانوادگی

کار کردن روزانه ۸ تا ۹ ساعت در یک شغل ثابت و سپس رسیدگی به کارهای خانه و فرزندان و… می‌تواند برای هر کسی خسته‌کننده باشد. شلوغی زندگی‌های مدرن و ترافیک کلان‌شهرها و… از یک طرف و دغدغه‌های مالی و اقتصادی از طرف دیگر باعث شده تا این روزها عملا زندگی کردن و یک دور هم بودن ساده و چند ساعته هم کار چندان آسانی نباشد. بنابراین شاید یک هدیه مناسب برای کارمندان خانم این باشد که فرصت و امکان گذراندن یک آخر هفته شاد و البته دور از دغدغه پخت‌پز و رسیدگی به کارهای خانه و… را برایشان فراهم کنید.

اینجاست که ارکیده کارت می‌تواند گزینه‌ای عالی برای هدیه دادن به همکاران زن در روز ویژه آن‌ها باشد. اما ارکیده‌ کارت چه ویژگی‌هایی دارد و چرا می‌تواند یک هدیه کارمندی مناسب باشد؟

یک کارت اعتباری اختصاصی برای داشتن یک شب ویژه

ارکیده کارت، در واقع یک نوع کارت اعتباری است که می‌توانید از آن در هرکدام از شعبه‌های فعال رستوران ارکیده در سراسر کشور استفاده کنید. یعنی با داشتن ارکیده کارت نیازی به پرداخت هزینه‌های رستوران با پول نقد یا کارت بانکی نخواهید داشت و کافی‌ست تا به‌جای پول نقد یا کارت بانکی خود به ‌راحتی با ارائه این کارت، هزینه سفارش‌ خود را در این رستوران‌ها پرداخت کنید.

راز آسمان پایتخت

در واقع شما با هدیه دادن ارکیده کارت برای کارمندان خود یک میز در یکی از شعبه‌های ده‌گانه رستوران‌های ارکیده رزرو کرده‌اید تا در کنار خانواده و عزیزان‌شان ساعاتی دلپذیر را در فضایی دلنشین و دور از هیاهوی روزانه همراه با غذاهای لذیذ و خوشمزه تجربه کنند. برای همین هم ارکیده کارت می‌تواند هدیه خوبی باشد تا همکاران شما به دور از نگرانی بابت هزینه‌های یک شب بیرون رفتن با خانواده بتوانند در کنار افراد خانواده‌شان از بهترین سرویس‌ها و خدمات رستورانی استفاده کنند و در فضایی شاد و آرام بهترین غذاها و خوراکی‌ها را سفارش دهند.

رستوران ارکیده-کاماپرس

سفارش لذیذترین و باکیفیت‌ترین غذاها و دسرها با ارکیده کارت

دارنده ارکیده کارت می‌تواند تا سقف اعتبار داخل کارت، هزینه هرکدام از انواع غذاهای ایرانی و فرنگی منوی رستوران‌های ارکیده مثل انواع کباب همچون کباب بره، سلطانی، برگ، بختیاری، کباب شاندیز مخصوص ارکیده، کباب کوبیده، انواع جوجه کباب، ماهی قزل آلا، باقالی پلو با ماهیچه، جوجه چینی و زرشک پلو با مرغ را با همین کارت پرداخت کند.

رستوران ارکیده-کاماپرس

همچنین علاوه بر رستوران‌های ارکیده، امکان استفاده از خدمات و سرویس‌های کافه‌های ارکیده از جمله سفارش انواع آبمیوه طبیعی، دمنوش، اسموتی، شیک، بستنی، گلاسه و عرقیات گیاهی هم با همین کارت وجود دارد.

نداشتن محدودیت زمانی و تاریخ انقضا برای استفاده از اعتبار کارت

اعتبار تمامی کارت‌های طلایی رستوران‌های زنجیره‌ای ارکیده لایف‌تایم یا دائمی است. یعنی زمانی که یک ارکیده کارت شارژ می‌شود، برای استفاده از این مبلغ هیچ محدودیت زمانی وجود ندارد و دارنده کارت می‌تواند بدون نگرانی از تمام شدن تاریخ اعتبار آن، در هر زمانی از اعتبار موجود در ارکیده کارت خود استفاده کند.

در ضمن دست شما برای انتخاب میزان اعتبار کارت‌ها باز است. شرکت‌ها و سازمان‌ها می‌توانند بر اساس نیاز و انتخاب خود یکی از گزینه‌های ارکیده کارت ۵۰۰ هزار تومانی، ارکیده کارت ۱ میلیون تومانی یا ارکیده کارت ۲ میلیون تومانی را سفارش دهند و برای کارمندان‌شان تهیه کنند. امکان شارژ مجدد هم به‌صورت آنلاین برای دارندگان کارت وجود خواهد داشت.

هدیه ویژه روز زن کارمندان‌تان را آنلاین سفارش دهید

شما می‌توانید سفارش‌ ارکیده کارت را به‌عنوان هدیه روز زن برای کارمندان خانم شرکت‌تان، به‌صورت آنلاین ثبت کنید و آن را درب منزل یا شرکت تحویل بگیرید.

چطور رزرو کنیم؟

اگر به اطلاعات بیشتری در این زمینه نیاز دارید می‌توانید با شماره تماس ۰۹۱۲۳۱۴۱۹۰۰ تماس بگیرید یا به صورت حضوری به شعبه مورد نظر مراجعه کنید؛ همچنین می‌توانید با شعبات ارکیده در تماس باشید.

شعبه جاده چالوس (یکی از قدیمی‌ترین و خاطره‌انگیزترین رستوران‌های ایران) 34122-021

شعبه مهستان (رستوران گردان در کرج)   34123-026

شعبه شهریار (باغ رستورانی دنج و نزدیک به تهران) 65251616-021

شعبه میدان آرژانتین (رستورانی در مرکز شهر دارای فضای روف‌گاردن)  88885300-021

شعبه متل‌قو (دارای ساحل اختصاصی) 54612212-011

شعبه منطقه آزاد انزلی (تنها رستوران گردان گیلان) 44404645-013

شعبه اصفهان (رستوران سنتی در دل تاریخ) 45644480-013

شعبه اقدسیه (رستورانی بر بلندای برج شمیران سنتر) 72146-021

شعبه سعادت‌آباد (رستورانی لوکس و مجلل دارای فضای اختصاصی کافه) 79397-021

انتهای پیام

مرتبط با : رستوران ارکیده
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز