اهمیت خرید لوازم یدکی کیا با برند جنیون پارت یا موبیس + قیمت لوازم یدکی کیا

محصولات کمپانی کیا از برندهای محبوب در داخل کشور است که توانست جایگزین بسیار خوبی برای خودروهای گران قیمت و لوکس شود. همچنین، پایین بودن قیمت لوازم یدکی کیا نسبت به خودروهای هیوندا، بی ام و، لکسوس و… و به تبع آن، پایین‌تر بودن هزینه‌های مربوط به نگهداری خودروهای کیا باعث شده است تا اقبال به محصولات این شرکت روز به روز افزایش یابد. خودروهای کیا موتورز در انواع مدل‌های شاسی بلند و سواری تولید می‌شوند؛ اما برخی از مدل‌های آن مانند اسپورتیج، ریو، سورنتو، سراتو و… فروش بسیار زیادی داشته است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار لوازم بدکی خودرو، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، پیدا کردن لوازم یدکی اصل برای خودروهای خارجی حتی در پایتخت هم کمی دشوار به نظر می‌رسد. به علاوه، قیمت این لوازم با توجه به برند تولیدکننده، مدل ماشین، سال تولید و کیفیت قطعه بسیار متغیر است. بنابراین، جهت راهنمایی مالکان خودروهای کیا در این مطلب به معرفی برندهای اورجینال همراه با قیمت لوازم یدکی کیا پرداخته می‌شود.

معرفی کیا موتورز

کمپانی کیا از شرکت‌های چند ملیتی کره جنوبی است که در سال 2019 به عنوان دومین تولیدکننده بزرگ خودرو در کره جنوبی شناخته شد. در واقع، موفقیت‌های کیا موتورز مدیون شرکت هیوندا است؛ چرا که هیوندا با خرید سهام کیا موتورز در سال 1998 این شرکت را از خطر ورشکستگی نجات داد.

کمپانی کیا فعالیت خود را از سال 1944 آغاز کرد و ابتدا با مشارکت فورد به صنعت خودروسازی ورود پیدا کرد. در حال حاضر، کیا موتورز یک شرکت بسیار ثروتمند با درآمد 42 میلیارد دلار در سال است. محصولات کیا موتورز به دلیل دوام فنی بالا و البته قیمت مناسب، با استقبال بی‌نظیری در ایران مواجه شده است.

راز آسمان پایتخت

چرا خرید لوازم یدکی اصلی کیا اهمیت دارد؟

همانطور که قبلاً اشاره شد، محصولات کیا به دوام فنی بالا و استهلاک پایین شهرت دارند. به همین دلیل به مالکان این خودروها توصیه می‌شود که همیشه از قطعات اورجینال استفاده کنند و به هیچ وجه از بابت بالا بودن قیمت لوازم یدکی کیا نترسند؛ چرا که استفاده از قطعات با کیفیت باعث افزایش دوام فنی خودرو خواهد شد.

برند اصلی لوازم یدکی کیا، جنیون پارت و موبیس است. قطعات یدکی جنیون پارت برای خودروهای کیا و هیوندا تولید می‌شود و تمام این قطعات دارای یک کد فنی اختصاصی هستند. این کد فنی به خریداران نشان می‌دهد که قطعه موردنظر برای کدام خودرو مناسب است.

برند موبیس نیز زیر مجموعه کمپانی کیا به شمار می‌رود و قطعات خود را برای استفاده در خودروهای هیوندا نیز تولید می‌کند. قابل ذکر است که بسته‌بندی لوازم یدکی جنیون پارت وموبیس به یک شکل است و تنها با نام متفاوت به مشتریان عرضه می‌شود. همچنین، محصولات هر دو برند تقریباً در یک سطح کیفی قرار دارند.

حدود قیمت لوازم یدکی کیا

محصولات موبیس به دلیل اینکه دارای یک خط تولید اختصاصی در کشور کره است با قیمت کمتری در بازار به فروش می‌رسد. به همین دلیل، خرید قطعات برند موبیس کمی مقرون به صرفه‌تر به نظر می‌رسد. مالکان خودروهای کیاموتورز ممکن است با نمونه‌های مختلفی از قطعات یدکی مختص به خودروی خود مواجهه شوند که قیمت‌شان با یکدیگر متفاوت است. نکته قابل توجه این است که تشخیص قطعه مناسب هر خودرو از روی شماره شاسی آن مشخص می‌شود.

به طور کلی، قیمت لوازم یدکی کیا به نسبت سایر خودروهای وارداتی در بازه قیمت متوسطی قرار دارد و خرید محصولات کیا موتورز در بازار نابسامان ارزی امروز، انتخاب بسیار مناسبی است. با این حال، برخی از سودجویان قطعات اصل را با سود بسیار بالایی به مشتریان عرضه می‌کنند که ضرر مالی زیادی را به مالکان این خودروها وارد می‌کند. این در حالی است که عده‌ای دیگر نیز قطعات تقلبی و بی‌کیفیت را با قیمت قطعات اورجینال به دست مشتریان می‌رسانند.

قیمت لوازم یدکی کیا در مجموعه یدک یار بسیار مناسب است و این محصولات با کمترین سود به دست مشتریان عرضه می‌شود. یدک یار معتبرترین فروشگاه آنلاین لوازم یدکی خودرو در سراسر کشور محسوب می‌شود. تمامی قطعات یدکی انواع خودروها با ضمانت اصالت کالا و در کوتاه‌ترین زمان ممکن در این مجموعه به فروش می‌رسد.

در جدول زیر، قیمت لوازم یدکی کیا از وبسایت یدک یار قابل مشاهده و مقایسه است. قابل ذکر است که این قیمت‌ها با توجه به شماره شاسی خودرو ممکن است تغییر کند و ارزان‌تر یا گران‌تر شود. برندهای درج شده همگی اورجینال هستند و خریداران می‌توانند برای مشاهده قطعات یدکی با قیمت مناسب‌تر به وبسایت مجموعه مراجعه فرمایند.

منبع: یدک یار، بزرگترین فروشگاه اینترنتی لوازم یدکی خودرو

انتهای پیام

 

مرتبط با : یدک یار
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز