اهمیت به کارگیری نوآوری در صنایع از نگاه مدیر توسعه کسب و کار فینوداد

لست سکند

معاون توسعه کسب‌وکار فینوداد در گفت‌وگو با راه‌پرداخت گفت: لازمه‌ی پویایی بسیاری از صنایع نوآوری در هر دو بخش نرم و سخت‌افزاری است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

به گزارش کاماپرس رضا امیدوار تجریشی، مدیر توسعه کسب‌وکار فینوداد در گفت‌وگویی که با راه‌پرداخت انجام داد، به مسئله نوآوری و اهمیت آن در صنایع پرداخت. امیدوار تجریشی با تأکید بر اهمیت صادرات محور بودن در فضای نوآوری و فناوری گفت: لازم است در منطقه سامانه فروشگاه‌های آنلاین یا محصولاتی عرضه کنیم که صادرات محصولات را آسان کند.

به گفته تجریشی محصولات فناوری و نوآوری هم باید به گونه‌ای طراحی و تولید شوند که بتوان آنها را به سایر کشورها صادر کرد. او شرکت‌های تاکسی اینترنتی را برای عرضه در سایر کشورها مثال زد.

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

او زنجیره تأمین را وابسته به فناوری دانسته و آن را باعث ارتباط آسانتر بین صنایع بالادستی و پایین دستی اعلام کرد. در حالی که هم‌اکنون بسیاری از صنایع بالادستی، از صنایع پایین دستی خود خبر ندارند و سکوها و سامانه‌های تأمین توانایی حل این مسئله را دارند.

تجریشی عدم توجه به حاکمیت شرکتی را ضعفی مهم در حوزه فناوری و نوآوری قلمداد کرده و بر نقش دستگاه‌های حاکمیتی و رگولاتوری، مراکز نوآوری و شتاب‌دهنده برای ارائه مشاوره در این خصوص تأکید کرد.

انتهای پیام

مرتبط با : فینودادرضا امیدوار تجریشی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز