انواع دکوراسیون داخلی با ماس وال

شرایط زندگی امروزی فرصتی برای نگهداری از گیاهان یا گذراندن اوقاتی در فضای سبز باقی نمی‌گذارد؛ بنابراین طراحان داخلی به فکر طراحی سازه‌های گیاهی سازگار با انواع محیط‌ ها افتاده ­اند تا بتوانند با خلاقیت خود در دکوراسیون داخلی تحولی ایجاد کنند. به عبارت دیگر ترکیب طراحی داخلی نوین و سازه‌های جدید گیاهی، انقلابی در دکوراسیون داخلی به وجود آورده است.

به گزارش کاماپرس، این سازه‌های گیاهی که با نام ماس وال یا دیوار سبز شناخته‌ می‌شوند، در انواع و اندازه‌های محتلف موجود بوده که آنها را برای تمام سلیقه‌ها و کاربردها مناسب کرده است. ایده‌های زیادی برای دکوراسیون داخلی با ماس وال وجود دارد که به آسانی و با صرف هزینه‌ای مناسب قابل انجام است.

در این گزارش به مزایای این سازه گیاهی و همچنین ایده‌هایی برای استفاده از آن در دکوراسیون داخلی ‌پرداخته شده است.

دلایل محبوبیت ماس وال

دیوار سبز کاربردهای زیادی دارد که آن را به گزینه محبوبی برای دکوراسیون داخلی تبدیل می‌کند. این سازه گیاهی که از خزه تثبیت شده ساخته می‌شود، مزایایی دارد که در ادامه به آنها می‌پردازیم.

1- زیبایی و کم حجمی: این سازه‌های گیاهی در عین زیباسازی محیط، بسیار کم حجم هستند. دیوارهای سبز اغلب از دیوار یا سقف آویزان می‌شوند و بنابراین فضای زیادی را اشغال نمی‌کنند.

راز آسمان پایتخت

ماس وال-کاماپرس

2- تنوع زیاد: گوناگونی دیوارهای سبز باورنکردنی است. شما می‌توانید هر شکل و طرحی را با مواد مورد پسند خود سفارش دهید و با خیال راحت محیط مورد نظر را تزئین کنید.

3- ارزان قیمت بودن: قیمت زیاد گیاهان ممکن است یکی از عوامل اصلی اجتناب افراد از نگهداری آنها باشد. قیمت دیوار سبز مناسب است و به هزینه‌های مراقبتی هم نیاز ندارد.

4- نیازهای مراقبتی فوق‌العاده کم: تنها کاری که باید برای سالم ماندن یک گیاه انجام دهید، دور نگه داشتن آن از تابش مستقیم نور و محیط‌های کاملا خشک است. با کمی رطوبت، دیوار سبز تا سال‌ها دوام می‌آورد.

ماس وال-کاماپرس

ایده‌های جدید برای دکوراسیون داخلی با ماس وال

برای دکوراسیون محیط مورد نظر می‌توانید از خلاقیت خودتان استفاده کنید یا از ایده‌های دیگران کمک بگیرید. در ادامه پنج ایده جدید برای دکوراسیون داخلی با ماس وال معرفی شده است.

1- دکوراسیون داخلی محیط اداری با ماس وال: محیط‌های اداری به خشک و بی‌روح بودن معروف هستند، اما با دیوار سبز دیگر نیازی نیست که نگران این مسئله باشید. یکی از ایده‌هایی که می‌توانید برای دکوراسیون یک فضای اداری با ماس وال به کار گیرید، استفاده از دیوار سبز است که به عنوان جدا کننده‌ استفاده می‌شود. این جدا کننده‌ها که میزهای افراد یا بخش‌های مختلف اداره را از یکدیگر جدا می‌کنند، به راحتی می‌توانند با استفاده از دیوار سبز جلوه بسیار خوبی به محیط ببخشند.

ماس وال-کاماپرس

2- دکوراسیون منزل با دیوار سبز: ورودی منزل، یکی از مکان‌هایی است که بعد از یک روز سخت کاری باید انرژی شما را تا حدودی برگرداند. یکی از کارهایی که می‌توانید برای تزئین ورودی خانه انجام دهید، آویزان کردن قاب‌های خزه‌ای به دیوار است. این قاب‌ها می‌توانند در شکل و اندازه‌ای باشند که شما ترجیح می‌دهید و گیاهان آن را هم خودتان می‌توانید انتخاب کنید.

ماس وال-کاماپرس

3- دکوراسیون متفاوت اتاق انتظار مطب با ماس وال: یکی از بهترین ایده‌ها برای دکوراسیون مطب با ماس وال، استفاده از طرحی مرتبط با مطب است. مثلا اگر می‌خواهید برای یک مطب دندان پزشکی دکور مناسبی داشته باشید، می‌توانید از طرح یک دندان که با خزه تثبیت شده درست می‌شود، استفاده کنید.

ماس وال-کاماپرس

4- دکوراسیون مدارس با دیوار سبز: مدارس، یکی از مکان‌های ایده‌آل برای تزئین با فضای سبز است. ایده‌های زیادی برای دکوراسیون مدارس با دیوار سبز وجود دارد. شما می‌توانید قاب‌های خزه‌ای انتخاب کنید و مسئولیت طراحی آن را هم به دانش‌آموزان خلاق مدرسه بسپارید.

ماس وال-کاماپرس

5- دکوراسیون سالن‌های ورزشی یوگا و مدیتیشن با ماس وال: سالن‌های مخصوص یوگا و مدیتیشن، یکی از مکان‌هایی است که باید آرامش را برای افراد حاضر در آن تأمین کنند. یکی از راه‌های خوب برای ساختن یک فضای امن و آرامش بخش، استفاده از دیوار سبز در دکوراسیون است. می‌توان یکی از دیوارها را انتخاب کرده و آن را به سلیقه خود با ماس وال تزئین کرد.

ماس وال-کاماپرس

خرید بهترین ماس وال از “بست ماس”

امروزه مراکز زیادی وجود دارند که با پرورش و فروش گیاهان متنوع و کاربردی، به گسترش فضای سبز کمک می‌کنند. یکی از این مراکز، مجموعه بست ماس است که انواع ماس وال را به طرفداران آن ارائه می‌دهد. برای کسب اطلاعات بیشتر از انواع این گیاهان کاربردی می‌توانید به وبسایت بست ماس به آدرس https://bestmoss.com/ مراجعه کنید. در صورت نیاز به تماس مستقیم با این مجموعه نیز می‌توانید در ساعات اداری با شماره تلفن 09033797889 تماس بگیرید.

انتهای پیام

مرتبط با : بست ماس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز