امیر تتلو می‌خواهد به بهشت برود

امیر تتلو خواننده جنجالی و پرحاشیه مقیم ترکیه کتابی منتشر کرده که در آن به دنبال بهشت می‌گردد.

به گزارش کاماپرش، خبر کوتاه است. زندگینامه امیر تتلو خواننده جنجالی منتشر شده است. سایت این خواننده اعلام کرده این مجموعه کتاب که به دنبال بهشت در جهنم و برزخ نام دارد، چند جلدی است و برای معرفی اسطوره و قهرمان واقعی ایران و جهان منتشر شده است!

قیمت این کتاب ۱۷۰ هزار تومان است و در حال حاضر فقط نسخه فارسی آن موجود است. البته در سایت این خواننده ادعا شده در آینده این مجموعه کتاب به زبان های مختلف جهان ترجمه و منتشر می شود تا در آینده همه مردم جهان در هر کجای جهان که هستند بتوانند این کتاب را بخوانند.

نویسنده سایت این خواننده در ادامه معرفی کتاب امیر تتلو نوشته: هدف این مجموعه کتاب این است تمام آثار اسطوره و قهرمان واقعی ایران و جهان به صورت کامل مکتوب و محفوظ قرار بگیرد تا همه مردم ایران و جهان بتوانند چه در حال حاضر و چه در آینده از این مجموعه کتاب استفاده کنند که پر از درس و حقیقت هایی هست که واقعا مهم و کارآمد است.

اخبار مهم مرتبط را بخوانید

آریاک سفر

کتاب «به دنبال بهشت در جهنم و برزخ» در سایت امیرتتلو به این شکل معرفی شده است:
مجموعه کتاب چند جلدی درباره اسطوره و قهرمان واقعی ایران و جهان، نویسنده این مجموعه کتاب محمد فولادی است. این مجموعه کتاب درباره تمام موضوعات مختلف و مهم مربوط به امیر تتلو هست.مانند : زندگی نامه ، متن تمام آهنگ ها ، دستاورد ها و رکورد ها ، تمام سخنان ، متن مصاحبه ها ، تحلیل و تفسیر آهنگ ها و تتو ها و بسیار بخش و مطالب دیگری که قرار می گیرد .

انتشار کتاب تتلو با واکنش بسیاری از کاربران در توییتر و اینستاگرام همراه شده است. کاربری درباره این کتاب نوشته: کتاب تتلو تنها کتابی است که با خواندن آن سرانه مطالعه پایین می آید.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز