امن ترین ایرلاین های جهان در سال 2023

لست سکند

سایت ایرلاین ریتینگ به تازگی امن‌ترین ایرلاین‌های جهان در سال 2023 را معرفی کرده است. تعداد 385 شرکت هواپیمایی به لحاظ امنیت، نوآوری و راه‌اندازی هواپیماهای جدید مورد بررسی قرار گرفته‌اند. در نهایت این ایرلاین‌ها ترتیب‌بندی شده‌اند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

در ادامه کاماپرس 5 تا از امن‌ترین ایرلاین‌های جهان در سال 2023 را معرفی می‌کند.

1. شرکت هواپیمایی کانتاس

کانتاس در رتبه اول امن‌ترین ایرلاین‌های جهان قرار گرفته است. کانتاس بزرگ‌ترین شرکت هواپیمایی استرالیا است. این شرکت حدود 100 سال سابقه عملیاتی داشته و باسابقه‌ترین این سنعت محسوب می‌شود.

2. ایرنیوزلند

دومین ایرلاین امن در سال 2023 ایرنیوزلند است. این شرکت پروازهایی به 20 مقصد داخلی و 30 مقصد خارجی در 18 کشور ارائه می‌کند. ایرنیوزلند موفق د در سال 2020 عنوان بهترین ایرلاین را کسب کند.

راز آسمان پایتخت

3. خطوط هوایی اتحاد

اتحاد دومین شرکت هواپیمایی امارات متحده عربی پس از ایرلاین امارات به لحاظ بزرگی است. این شرکت هواپیمایی روزانه به 96 مقصد مختلف در جهان پرواز دارد. الاتحاد حدود 120 هواپیمای مسافربری داشته و عنوان سومین ایرلاین امن جهان را به خود اختصاص داده است.

بیشتر بخوانید:

4. هواپیمایی قطر ایرویز

هم‌اکنون شرکت هواپیمایی قطر روزانه 15 پرواز به مناطق مختلف جهان دارد. این شرکت در سال 2017 عنوان بهترین شرکت هواپیمایی را از آن خود کرد. قطر ایر ویط یکی از امن‌ترین ایرلاین‌های جهان است.

5. سنگاپور ایرلاینز

پنجمین ایرلاین امن در جهان سنگاپور ایرلاین است. هواپیمایی سنگاپور در سال 1947 افتتاح شده و قدمت زیادی در ارائه خدمات سفرهای هوایی دارد. پیش از این این شرکت عنوان بهترین ایرلاین جهان را در سال 2018 کسب کرده بود.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز