ال 90 جدید با ظاهر تهاجمی و جوان پسند رونمایی شد + عکس

خودروی ال 90 که در کشور ما طرفداران فراوانی دارد مدتی است به دلیل تحریم از چرخه تولید خارج شده است اما مدل جدید این خودرو با ظاهری تهاجمی و جوان پسند رونمایی شده است.

به گزارش کاماپرس، تولید تندر 90 یا همان ال 90 به دلیل تحریم و خودداری شرکت رنو از ارسال قطعات از حدود یکسال پیش در کشور ما متوقف شده است با این حال طرفداران این خودرو اخبار مرتبط با ال 90 را دنبال می کنند چرا که آنها در انتظار پایان تحریم هستند و تجربه نشان داده است که تحریم هر چقدر هم که سفت و سخت باشد مدتی دوام می آورد و بعد از آن دوباره – حداقل در صنعت خودروسازی ایران – تولیدکنندگان سابق و شرکای سابق و تولیدات سابق به عرصه تولید باز می گردند.

تغییرات ظاهری برای امروزی شدن ال 90

در مورد خصوصیات ال 90 جدید انقدر می دانیم که این خودرو به دلیل تغییر در فرم چراغ های جلو و جلو پنجره ظاهری تهاجمی و جوان پسند پیدا کرده است.  چراغ‌های جلو ال 90 جدید از نوع LED  به شمار می روند که افزایش 37 درصدی طول چراغ ها و افزایش 9 درصدی عرض نوردهی آنها در مقایسه با چراغ‌های هالوژنی نسل قبل قابل توجه است ، ضمن این که این چراغ ها ظاهری بسیار جذاب تر و امروزی تر به این خودرو بخشیده اند.

از دیگر آپشن های ال 90 جدید می توان به فرمان برقی، ترمز خودکار اضطراری، هشدار نقطه کور، دستیار پارک با سنسورهای جلو و عقب و دوربین دید عقب و حتی دستیار شروع حرکت در سربالایی اشاره کرده که در هیچ یک از خودروهای نسل‌های قبلی این مدل دیده نشده اند و به همین دلیل نسل جدید ال 90 (لوگان) را باید خودرویی بسیار متفاوت از مدل پایه این خودرو دانست.

آریاک سفر

اخبار مهم بازار خودرو را بخوانید:

نکته قابل توجه دیگر این که نسل جدید ال 90 با همان داچیا لوگان فقط با موتور سه سیلندر عرضه شده است که که پیشرانه یک لیتری تنفس طبیعی با 65 اسب‌بخار قدرت و جعبه‌دنده پنج سرعته دستی ضعیف‌ترین حالت آن است.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم بازار خودرو، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

مرتبط با : رنو
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “ال 90 جدید با ظاهر تهاجمی و جوان پسند رونمایی شد + عکس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز