اقامت در بهترین کلبه های جنگلی شمال ایران را تجربه کنید!

تورهای مسافرتی لحظه آخر

با رفتن به شهرهای شمالی ایران، اقامت در کلبه های چوبی که آرامش بخش و روح نواز هستند، می تواند لذت سفرتان را کامل کند. به دلیل جذابیت های توریستی این خطه از سرزمین پهناور ایران، در این شهرها امکانات مختلفی برای اقامت در نظر گرفته شده که از جمله آن ها می توان به کلبه های چوبی دنج اشاره کرد. با اجاره کلبه سوئیسی در لفور، تنکابن یا رامسر، اقامتی دلنشین در خانه های جنگلی را تجربه می کنید. انتخاب بهترین کلبه های جنگلی شمال ایران به عنوان مقصد سفر، برای چند روز شما را از شلوغی شهر دور کرده و آرامشی وصف نشدنی به روح و روان شما می بخشد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

معرفی زیباترین کلبه های جنگلی شمال ایران

نشستن کنار شومینه، تماشای منظره جنگل و درختان زیبا، استشمام عطر و بوی طبیعت بکر خدا، آن هم در دل کلبه های جنگلی شمال ایران، لذتی نیست که بخواهید به راحتی دست رد به آن بزنید! اگر به شمال کشورمان سفر کرده اید، پیشنهاد می کنیم حتما کلبه های زیر را برای اقامت انتخاب کرده و از سفرتان بیشترین لذت را ببرید.

ویلا سوئیسی لفور از رویایی ترین کلبه های جنگلی شمال

ویلا سوئیسی در منطقه لفور، یکی از بهترین مراکز اقامتی در شهرهای شمالی کشور است. کلبه های چوبی این ویلا مجهز به آشپزخانه با تمام تجهیزات و تراس بزرگ با امکانات کامل بوده و در بهترین منطقه لفور قرار دارد.

ظرفیت این ویلای سوئیسی 6 نفر است و شما اجازه ندارید حیوانات خانگی تان را داخل آن ببرید. پیشنهاد می کنیم برای تجربه ای متفاوت در دهکده لفور مازندران، حتما سری به این ویلای سوئیسی بزنید.

راز آسمان پایتخت

آدرس: مازندران، شیرگاه، منطقه لفور روستا، میرار کلا

کلبه چوبی عادل بابل، اقامت به یادماندنی روی برکه

اگر به جنگل های درازکلا و لفور رفتید، پیشنهاد می دهیم برای اقامت به سراغ بهترین کلبه های جنگلی شمال ایران، یعنی کلبه های چوبی عادل بروید. این کلبه ها که روی برکه بنا شده اند، تجربه ای متفاوت از اقامت را برایتان به ارمغان می آورند. کلبه های چوبی عادل در شهرستان بابل قرار دارند و هر ساله توریست های زیادی برای اقامت به آن جا می روند.

کلبه های مجموعه اقامتی عادل چهار نفره هستند و برای همین اگر گروهی به بابل رفتید، حتما چند شبی را در این کلبه ها سپری کنید.این کلبه ها فرصتی استثنایی برای رهایی از زندگی پر از مشغله و پر سر و صدای شهر است تا بتوانید در محیطی دنج و آرامش بخش، جلایی تازه به روح تان ببخشید.

از جمله امکانات کلبه های چوبی عادل می توان به سرویس های بهداشتی، حمام، پارکینگ، رستوران، کافی شاپ و … اشاره کرد.

آدرس: بابل به سمت بابلکنار، دهستان دراز کلا، روستای تیرکن

هتل بام سبز رامسر، سفر با تله کابین به محل اقامت

کلبه های چوبی هتل بام سبز رامسر به گونه ای ساخته شده اند که بخشی از دیوار آن ها را در واقع بدنه کوه های اطراف تشکیل می دهد. یک نکته جالب دیگر در مورد هتل بام سبز این است که چون هتل در فاصله 700 متری از سطح دریا بنا شده، برای رسیدن به آن باید حتما سوار تله کابین شوید؛ این یعنی تجربه تفریح و اقامت در کنار هم که نمونه آن در تمام دنیا خیلی کم پیدا می شود.

تم و دکوراسیون داخلی کلبه های چوبی هتل بام سبز، جذابیت دیگر این هتل است که شما را محو تماشای خود می کنند.این هتل امکانات مختلفی را در دل خود جای داده که از جمله آن ها می توان به پارکینگ، کافی شاپ، رستوران، پیست کارتینگ، سالن بیلیارد، باغ پرندگان، پینت بال، پارک بازی مخصوص کودکان، خدمات عکاسی با لباس محلی و شهربازی اشاره کرد.

آدرس: مازندران، رامسر، کیلومتر 5 غرب رامسر، مجتمع رفاهی تفریحی شهر سبز، تله کابین رامسر

هتل چالدره تنکابن، میان درختان سر به فلک کشیده

اگر به دنبال بهترین کلبه های جنگلی شمال ایران می گردید، پس هتل چالدره تنکابن بهترین گزینه پیش روی شماست. این هتل در دل جنگلی با درختان سر به فلک کشیده قرار دارد و از امکانات رفاهی و کاملی برخوردار است تا تجربه اقامتی دلنشین را برایتان به ارمغان بیاورد.

با اقامت در هتل چالدره تنکابن، لازم نیست به جاهای تفریحی شمال کشور بروید، چون شما درست در دل یکی از بهترین جاهای تفریحی و دیدنی شمال یعنی جنگل قرار دارید. اگر این هتل را برای اقامت انتخاب کنید، انگار به سرزمین قصه ها و انیمیشن ها سفر کرده اید، چون به قدری محیط و کلبه های هتل خیال انگیز و زیبا هستند، که باورتان نمی شود چنین جایی در واقعیت وجود داشته باشد.

از جمله امکانات هتل چالدره تنکابن می توان به پارکینگ، رستوران، کافی شاپ، مسیر دوچرخه سواری، سالن مخصوص ماساژ بانوان، خدمات ماهیگیری، تور گردشگری در جنگل و … اشاره کرد.

آدرس: مازندران، تنکابن، کیلومتر 18 جاده دو هزار

کلبه چوبی آ-روم، اقامتی آرام و دلنشین

به شهر تنکابن مازندران که رفتید، کلبه چوبی آ-روم یا به انگلیسی ” A-room ” آماده است تا تجربه متفاوتی از اقامت در شهرهای شمالی ایران را برایتان به ارمغان بیاورد. این کلبه شبیه حرف A انگلیسی بنا شده و در دل مزرعه های چای و برنج قرار دارد.

خیلی ها با دیدن کلبه های A شکل که نمونه آن فقط در فیلم های وسترن آمریکایی و اروپایی دیده می شود، دوست دارند که چند شبی را در دل این کلبه بگذرانند؛ اگر شما هم جزو این دسته از افراد هستید، با رفتن به تنکابن این فرصت مهیاست، چون می توانید به سراغ کلبه آ-روم بروید.

این کلبه 5 نفره بوده و برای کسانی که به شلوغی علاقه ندارند، گزینه ای مناسب است. کلبه آ-روم امکانات رفاهی مختلفی نیز دارد، مثلا در آن یک آشپزخانه، حمام و سرویس بهداشتی در نظر گرفته شده تا در طول مدت اقامت مشکلی نداشته باشید. در ضمن تمامی وعده های غذایی شما در این کلبه توسط میزبان سرو می شود، پس نیاز به نگرانی بابت غذا نخواهید داشت.

آدرس: در نزدیکی ساحل تنکابن

هتل جهانگردی چالوس، تجربه سرزندگی و نشاط طبیعت

بهترین کلبه های جنگلی شمال ایران را می توانید در هتل جهانگردی چالوس هم ببینید. کلبه های این هتل در دل جنگلی سرسبز و زیبا ساخته شده اند تا به مهمانان خود آرامش، نشاط و حس سرزندگی را هدیه بدهند.

در این هتل نگران امنیت کلبه ها هم نباشید، چون مدیریت هتل دور تا دور محوطه کلبه ها را حصار کشیده تا شما در هر ساعت از روز هم که تمایل داشتید، با خیال راحت به محوطه هتل رفته و قدم بزنید.

اطراف کلبه های چوبی هتل جهانگردی چالوس، با زیبایی پارک جنگلی فین، جاده چالوس و آبشار آب شر شر مزین شده است.ردر هتل جهانگردی چالوس، امکانات رفاهی مختلفی مثل پارکینگ با ظرفیت بالا، رستوران، پارک بازی مخصوص کودکان، سالن پذیرایی، تاکسی سرویس و … وجود دارد.

آدرس: چالوس، کیلومتر 5 جاده کندوان

حرف آخر، اقامت در کلبه های جنگلی شمال ایران

خطه سرسبز شمال ایران، علاوه بر دریای آبی و بی کران، جنگل های سرسبز و مناطق بکر دیدنی بسیاری دارد که شاید هنوز اسمش هم به گوشتان نخورده باشد. دهکده لفور یکی از سرسبزترین و زیباترین این مناطق دیدنی است. خوشبختانه اقامتگاه های دنج و زیبایی در این اماکن بکر ساخته شده، که امکان تجربه زندگی در دل طبیعت را برای شما فراهم می آورد. بهترین کلبه های جنگلی شمال ایران، آماده پذیرایی از شما هستند!

انتهای پیام

 

مرتبط با : ویلا لفور
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز