اقامتی خاطره ‌انگیز در هتل ‌های شیراز؛ شهر شعر و ادب

شهر تاریخی شیراز به عنوان مرکز تمدن ایرانی شناخته می‌شود و جاذبه‌های گردشگری بسیار زیادی را در دل خود جای داده است. بنابراین، یکی از نکات مهمی که در سفر به شیراز باید در نظر بگیرید، محل اقامت و دسترسی راحت به مراکز مهم شهر است. این شهر با توجه به موقعیت و بافت ویژه خود، گزینه‌های متنوعی را برای رزرو هتل در اختیار شما قرار می‌دهد.

به گزارش کاماپرس، یکی از بهترین گزینه‌های رزرو هتل شیراز برای دسترسی سریع و راحت به مکان‌های گردشگری، هتل بزرگ شیراز است. اگر هم دوست دارید تا در یک منطقه خوش آب و هوا سکونت داشته باشید، هتل چمران می‌تواند انتخاب بسیار خوبی باشد.

در ادامه این گزارش، برخی از بهترین هتل‌های شیراز معرفی خواهند شد؛

هتل بزرگ شیراز

این اقامتگاه، مشهورترین و لوکس‌ترین هتل شیراز است که 158 باب اتاق دارد. مهمانانی که در این هتل اقامت می‌کنند می‌توانند به صورت رایگان از خدماتی مانند صبحانه بوفه، استخر، سونا، جکوزی، سالن بدنسازی، اینترنت نامحدود و پارکینگ استفاده کنند. تمام واحدهای هتل بزرگ شیراز به مینی‌بار، سیستم تهویه مطبوع، چای‌ساز، صندوق امانات، تلویزیون و… مجهز هستند. این هتل 5 ستاره در نزدیکی دروازه قرآن شیراز احداث شده است و دسترسی بسیار خوبی به جاذبه‌هایی مانند حافظیه و سعدیه دارد. همچنین، تمام واحدها به تازگی بازسازی شده‌اند و چشم‌انداز زیبایی به سمت شهر یا کوه دارند.

رزرو هتل شیراز-کاماپرس

راز آسمان پایتخت

هتل چمران شیراز

هتل چمران شیراز دارای 250 واحد اقامتی است. با رزرو هتل چمران شیراز می‌توانید یک اقامت لوکس و کم‌نظیر را تجربه کنید. در مجموعه رستوران‌های این هتل، انواع غذاهای ایتالیایی، سنتی، بین‌المللی و فست‌فود سرو می‌شود. اگر دوست دارید تا در واحد اقامتی خود به سونا و جکوزی اختصاصی دسترسی داشته باشید، می‌توانید آپارتمان‌های این هتل را رزرو کنید. کافی‌شاپ، آرایشگاه مردانه و زنانه، اینترنت رایگان، استخر، خدمات اسپا و… از دیگر امکانات هتل چمران شیراز است.

رزرو هتل شیراز-کاماپرس

هتل پرسپولیس شیراز

اگر دوست دارید تا در یک هتل مدرن و در مجاورت حافظیه شیراز اقامت داشته باشید، رزرو هتل پرسپولیس را به شما پیشنهاد می‌کنیم. این اقامتگاه در مرکز شهر قرار دارد و مهمانان می‌توانند به اغلب جاذبه‌های گردشگری شیراز، دسترسی خوبی داشته باشند. انواع اتاق‌های یک تخته، دو تخته، سه تخته و سوئیت کانکت ۴ نفره از جمله واحدهای اقامتی هتل پرسپولیس شیراز است. تمامی واحدها به امکانات رفاهی لوکس و مدرن، تجهیز شده‌اند تا راحتی و آسودگی هر چه بیشتر مهمانان را فراهم کنند. این هتل 5 ستاره به امکاناتی مانند استخر، سونا، باشگاه ورزشی، جکوزی، سالن بیلیارد، خدمات اسپا و… مجهز است. اگر برای سفر کاری به شیراز می‌روید، اقامت در هتل پرسپولیس می‌تواند گزینه بسیار مناسبی برای شما باشد. همچنین، کافی شاپ ۲۴ ساعته لوتوس و رستوران آپادانا هتل پرسپولیس شیراز با انواع غذاهای ایرانی، بین‌المللی و دریایی آماده پذیرایی از مهمانان است.

رزرو هتل شیراز-کاماپرس

هتل زندیه شیراز

این هتل پنج ستاره و لوکس در نزدیکی ارگ کریم خان زند قرار دارد. خدمات رایگان هتل زندیه شامل صبحانه بوفه، اینترنت در اتاق و لابی و پارکینگ می‌شود. زوج‌های جوان می‌توانند برای گذران ماه عسل خود در شهر شعر و ادب، سوئیت‌های ماه عسل این هتل را رزرو کنند. این سوئیت‌ها دارای جکوزی هستند و خدمات ویژه‌ای را به زوج‌ها ارائه می‌کند. استخر، سونا، رستوران فضای باز و بسته، حمام سنتی، سالن همایش، جکوزی، کافی‌شاپ و… از دیگر امکانات این هتل محسوب می‌شود. این هتل 72 واحد اقامتی دارد که تمام آنها به یخچال، تلویزیون، قهوه‌ساز، چای‌ساز، سیستم تهویه مطبوع، مینی‌بار و… مجهز هستند.

رزرو هتل شیراز-کاماپرس

هتل هما شیراز

یکی دیگر از بهترین گزینه‌های رزرو هتل شیراز، هتل پنج ستاره هما است که در خیابان مشکین فام قرار دارد. این هتل دارای 232 واحد اقامتی لوکس است که در سال 1394 بازسازی شده‌اند. امکاناتی مانند رستوران‌های متنوع، استخر، زمین تنیس، باشگاه بدنسازی، فضای سبز و کافی شاپ باعث شده است تا بسیاری از گردشگران تور شیراز این هتل را برای اقامت خود انتخاب کنند. به علاوه، هتل هما 5 سالن مختلف دارد که برای برگزاری مراسم‌های عروسی، تشریفات، جلسات کاری و… گزینه مناسبی هستند. با اقامت در اینجا می‌توانید دسترسی خوبی به باغ ارم، موزه پارس، خانه فروغ الملک، ارگ کریمخانی، آرامگاه حافظ و… داشته باشید.

رزرو هتل شیراز-کاماپرس

علاءالدین تراول؛ کارگزار رسمی رزرو هتل شیراز

شما می‌توانید برای رزرو هتل شیراز و سایر هتل‌های ایران از خدمات علاءالدین تراول استفاده کنید. رزرو هتل در وبسایت این مجموعه به صورت 100 درصد آنلاین و در کمتر از یک دقیقه انجام می‌شود. برای انجام این کار به هیچ کد تایید یا کد دیگری نیاز ندارید و بدون معطلی می‌توانید سالن همایش، رستوران هتل یا واحدهای اقامتی هتل را رزرو کنید. جهت کسب اطلاعات بیشتر به وب‌سایت علاءالدین تراول مراجعه کرده و یا با شماره ۰۲۱۷۴۴۹۵ تماس بگیرید.

انتهای پیام

مرتبط با : علاءالدین تراول
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز