افزایش 90 درصدی حقوق بازنشستگان کی اجرا می شود؟

همسان سازی حقوق بازنشستگان از کی اجرا می شود؟-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

وزیر کار در تازه‌ترین اظهار نظر خود اعلام کرد که افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی و سایر صندوق‌های تحت پوشش وزارت کار تعاون و رفاه اجتماعی اجرا، اعمال و پرداخت شده است. اما در مورد همسان سازی، تامین منابع باید صورت گیرد.

به گزارش کاماپرس، صولت مرتضوی در این باره توضیح داد: مجلس مبالغی را برای ما در نظر گرفته که نیازمند زمان است، اما هرچه که پرداخت شود هم در صندوق بازنشستگی و هم در سازمان تامین اجتماعی عملیاتی و اجرا می‌شود.

او همچنین در پاسخ به این‌ سوال که همسان‌سازی حقوق بازنشستگان با توجه به این که احکام برنامه هفتم ابلاغ نشده مانده است، چه زمانی اتفاق خواهد افتاد، عنوان کرد: باید ابلاغ شود. همسان‌سازی زمانی که قانون ابلاغ شود، قابل اجرا خواهد بود. حال با توجه به این که گفته می‌شود اصلاحیه آورده‌اند، آن اصلاحیه هم اصلاح شود، قطعا همسان‌سازی حقوق بازنشستگان از تاریخ اجرای قانون صورت می‌گیرد.

به نقل از تجارت نیوز، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی متذکر شد: تاریخ اجرایی برنامه هفتم از ابتدای سال ۱۴۰۳ یعنی از اول فرودین سال ۱۴۰۳ بوده هرگونه اصلاحی در احکام بازنشستگان از اول فرودین ۱۴۰۳ اعمال می‌شود.

راز آسمان پایتخت

پیش از این عنوان شده بود که در صورت اجرای همسان سازی حقوق بازنشستگان تا 90 درصد افزایش پیدا می کند.

بیشتر بخوانید:

انتهای پیام

آهن رویال
اوج آرام
آریاپی
رایانه کمک
ایده سبز
دادپویان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز