افزایش سهمیه بنزین دی ماه از امشب

چندی پیش در سامانه سوخت‌گیری اختلالاتی به وجود آمد که پس از آن تصمیم گرفته شد به همه خودروها در آذر ماه، سهمیه بنزین جبرانی اختصاص داده شود؛ اما آن زمان سخنگوی شرکت ملی توزیع و پخش فرآورده‌های نقتی گفت مقداری از این سهمیه در دی ماه واریز می‌شود.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار خودرو، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، فاطمه کاهی، سخنگوی شرکت ملی توزیع و پخش فرآورده‌های نفتی در گفتگو با تجارت نیوز گفته است که ادامه سهمیه جبرانی خودروها امشب واریز می‌شود.

اگر چه در مصوبه دولت برای خودرو‌های مختلف سهمیه تشویقی متفاوتی در نظر گرفته شده بود اما آذر ماه به همه خودرو‌های شخصی ۱۰ لیتر و موتورسیکلت‌ها ۵ لیتر سهمیه جبرانی اختصاص داده شد. دلیل آن هم اختلال پیش آمده در سامانه سوخت‌گیری کشور بود که رییس جمهور و وزیر نفت تصمیمی گرفتند برای جبران آن، به مردم سهمیه بنزین دهند.

آریاک سفر

اخبار بازار خودرو را دنبال کنید:

سهمیه جبرانی موتورسیکلت‌ها و خودروهای شخصی همانند آدر ماه واریز شد و بنا به گفته کاهی، سخنگوی شرکت ملی توزیع و پخش فرآورده‌های نفتی قرار بود سهمیه جبرانی بقیه خودروها با سهمیه دی ماه واریز شود و احتمالا سهمیه بنزین دی ماه افزایش داشته باشد.

حالا امروز، کاهی ادامه روند توزیع بنزین جبرانی را تایید کرد و گفت بقیه خودروها، این ماه می‌توانند سهمیه جبرانی خود را دریافت کنند.

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز