افت 60 میلیونی قیمت چری آریزو 6 پرو اتوماتیک

خودرو آریزو 6 پرو اتوماتیک در طول سه ماه اخیر 60 میلیون تومان ارزان شده و هم اکنون با قیمت 1 میلیارد و 270 میلیون تومان معامله می‌شود.

خودرو آریزو 6 پرو اتوماتیک در سه ماه تابستان نیز با افت قیمت مواجه بود و قیمت آن از 1 میلیارد و 550 میلیون تومان در تیر ماه 1402 به 1 میلیارد و 330 میلیون تومان در شهریور این سال رسید و 220 میلیون تومان افت قیمت پیدا کرد.

بیشتر بخوانید:

خودرو-کاماپرس

راز آسمان پایتخت

مشخصات فنی چری آریزو 6 پرو اتوماتیک مدل 1402

این خودرو که با موتور 4 سیلندر توربوشارژ (4T15C) عرضه شده است، دارای گیربکس CVT با 9 دنده مصنوعی بوده و 210 کیلومتر در ساعت سرعت دارد. این محصول با شاسی یکپارچه و بدنه سدان جمع و جور، 147 اسب‌بخار قدرت داشته و در آن مشکلات مختلف مربوط به نمونه‌های قبل مانند مشکلات گیربکس‌های CVT قدیمی برطرف شده است. در این خودرو کیفیت متریال به کار رفته نیز بهبود پیدا کرده و امکانات جدیدی مانند شارژر بی سیم تلفن همراه وجود دارد. این خودرو با نمایشگری چندمنظوره و رهیاب ماهواره‌ای، چراغ‌هایی اتوماتیک داشته و فرمان آن برقی است.

قیمت چری آریزو 6 پرو اتوماتیک در بازار جهانی

قیمت پایه این محصول در بازار جهانی 14 هزار و 500 دلار است. با توجه به اینکه این خودرو بالای 1 میلیارد و 200 میلیون در بازار ایران معامله می‌شود، حاضر به خرید آن هستید؟

انتهای پیام

مرتبط با : چری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز