افتتاح حساب غیر حضوری در بانک سامان و هر آنچه باید بدانید

برخی از بانک‌های کشور با پلتفرم‌های متفاوت امکان افتتاح حساب غیر حضوری را برای متقاضیان فراهم کرده‌اند. بانک سامان پلتفرمی برای این کار دارد که فقط با چند کلیک می‌توانید حساب خود را به صورت آنلاین باز کنید.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بانک و بورس، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، مراحل افتتاح حساب آنلاین در هر بانک ممکن است، شبیه به بانک دیگر نباشد اما به طور معمول شالوده یکسانی دارند. کاماپرس در ادامه با معرفی افتتاح حساب غیرحضوری بانک سامان مراحل باز کردن حساب در آن را به‌طور مختصر برایتان توضیح می‌دهد.

افتتاح حساب غیرحضوری در موبایلت

در فرایند افتتاح حساب اینترنتی تمام افرادی که فاقد حساب و شماره مشتری در بانک سامان هستند، پس از دانلود اپلیکیشن موبایلت می‌توانند از منوی افتتاح حساب برای ایجاد حساب کاربری و ارسال مدارک خود اقدام کنند. در نهایت پس از احراز هویت و افتتاح حساب، کارت ‌بانکی هر فرد، به نشانی‌ای که در موبایلت ثبت کرده‌اند، ارسال می‌شود.

آریاک سفر

شرایط افتتاح حساب آنلاین بانک سامان

برای افتتاح حساب اینترنتی بانک سامان، باید شرایط افتتاح حساب آنلاین را داشته باشید. حداقل سن افراد برای افتتاح حساب غیرحضوری در بانک سامان 18 سال شمسی تمام است. برای افتتاح حساب اینترنتی باید سیم‌کارت فعال به نام خودتان داشته باشید. برای افرادی که دارای چک برگشتی رفع سوء‌اثر نشده باشند، امکان‌پذیر نیست. موارد ذکر شده از جمله شرایط افتتاح حساب آنلاین این بانک است.

مدارک لازم برای افتتاح حساب غیرحضوری بانک سامان

اصل شناسنامه، در قسمت تصویر صفحه دوم شناسنامه، صفحه توضیحات نیز بارگذاری شود. اصل کارت ملی هوشمند یا رسید مهر شده ثبت‌احوال وسریال شناسه کارت ملی در قسمت بالا و سمت چپ پشت کارت ملی درج شده است. رعایت حروف بزرگ انگلیسی در این قسمت و دقیق بودن تاریخ تولد الزامی است.

مالکیت شماره‌تلفن همراه، نشانی برای ارسال کارت بانکی، نوشتن نشانی دقیق به همراه پلاک و کد پستی و ثبت امضا از جمله مدارک لازم برای افتتاح حساب آنلاین بانک سامان محسوب می‌شود.

انتهای پیام

مرتبط با : بانک سامان
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز