افتتاح اولین شهربازی دراگون بال در عربستان سعودی

تورهای مسافرتی لحظه آخر

انیمه ژاپنی «دراگون بال» از زمان آغاز پخش خود در سال ۱۹۸۶، توجه بینندگان بی‌شماری را در سرتاسر جهان به خود جلب کرد و رفته رفته به یک عنصر نمادین در دنیای سرگرمی تبدیل شد. حالا پس از گذشت دهه‌ها، شرکت سازنده این انیمه با همکاری دولت عربستان سعودی قصد دارد از اولین شهربازی دراگون بال پرده‌برداری کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

به گزارش کاماپرس، به نقل از نیکی آسیا، طبق قرارداد امضا شده میان این استدیوی ژاپنی و صندوق سرمایه‌گذاری عمومی عربستان، دولت این کشور تمام هزینه‌های مربوط به ساخت و ساز پارک را تقبل خواهد کرد و در مقابل به اولین میزبان این شهربازی تبدیل خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

هنوز جزئیات چندانی درباره میزان بودجه و جدول زمانی اجرای پروژه منتشر نشده، اما می‌دانیم که این پارک ۵۰۰ هزار متر مربعی قرار است در شهر تفریحی قیدیه، با فاصله چهل دقیقه‌ای از ریاض بنا شود.

راز آسمان پایتخت

جالب توجه‌ترین بخش شهربازی، احتمالا ترن هوایی ۷۰ متری آن خواهد بود که به شکل اژدهای معروف این سری انیمه طراحی شده و در اطراف آن نیز بیش از ۳۰ تفریحگاه، هتل و پارک‌ دیگر جای خواهد گرفت.

مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذار این پروژه به رسانه‌های توکیو گفت که انیمه دراگون بال در میان سعودی‌ها بسیار محبوب است و بیش از نیمی از مردم آن را تماشا کرده‌اند.

رئیس استدیوی ژاپنی نیز در مقابل اظهار داشت:«من عمیقا تحت تأثیر ارائه سرگرمی‌های چالش برانگیز و پیشرفته به مردم عربستان سعودی هستم و مطمئنم این پارک با چیزهایی که قبلا تجربه کرده‌اند متفاوت خواهد بود!»

انتهای پیام

ایده سبز
اوج آرام
دادپویان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز