اعترافات ترسناک بادیگارد پوتین همه را شوکه کرد

تورهای مسافرتی لحظه آخر

مصاحبه‌های زیادی از سربازان و بادیگارد‌های پوتین درباره نحوه کار برای رییس‌جمهور مرموز روسیه منتشر شده‌ است. اخیرا کارمند سابق سرویس حفاظت فدرال، ویتالی بریژاتی، که از خانه پوتین در کریمه محافظت می‌کرد حقایق جالب توجهی را درباره وی فاش کرده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

به گزارش کاماپرس، بریژاتی که پس از حمله روسیه به اوکراین از کشور گریخت، در سخنان خود اظهار داشت پوتین حتی به نزدیک‌ترین محافظان خود هم اعتماد ندارد‌ و موقعیت مکانی دقیق او اغلب نامشخص است. «او گاهی به محافظانش می‌گوید که در حال استراحت در یک مکان خاص است و همه را به آنجا می‌کشاند، اما در همان زمان در جایی دیگر حضور دارد!»

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

بریژاتی در ادامه افزود، در داخل سرویس حفاظتی فدرال، یک واحد ویژه به نام سرویس امنیتی رییس‌جمهور وجود دارد و در تمام سفرها او را همراهی می‌کند. وی تاکید کرد که امنیت رییس‌جمهور روسیه در بالاترین سطح قرار داشته و نشان می‌دهد که او به شدت نگران جان خود است.

برای مثال قبل از سفر پوتین به کریمه، ورود او به طور همزمان در دو فرودگاه به فاصله بیش از ۱۰۰ کیلومتر اعلام شد، درحالیکه برخی احتمال می‌دادند او اصلا سوار هواپیما نشده و راه دریایی را برای سفر انتخاب کرده است. حتی بسیاری از مقامات محلی پیش از دیدار با او لازم است هفته‌ها در یک ویلای دولتی مورد قرنطینه قرار گیرند و این موضوع سال‌هاست که ادامه دارد.

انتهای پیام

لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز