بانک ملی سرقت از شعبه دانشگاه را تایید کرد

بانک ملی ایران طی اطلاعیه‌ای اعلام کرده که شعبه دانشگاه تهران این مجموعه در تعطیلات دو روز گذشته مورد سرقت قرار گرفته و بخشی از تجهیزات اتاق سرور، مرکز مانیتورینگ و مقداری دیگر وسایل دزیده شده‌اند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ روز، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، خبر سرقت از شعبه دانشگاه تهران بانک ملی ایران ساعاتی پیش توسط کاربران فضای مجازی دست به دست می‌شد. خبر منتشر شده توسط کاربران حاکی از این موضوع بود که سارقان حمله کننده به شعبه بانک ملی، مقدار زیادی از تجهیزات اتاق سرور و محتویات حدود هزار صندوق امانات این مجموعه را به سرقت برده‌اند. سپس باشگاه خبرنگاران جوان اعلام کرد که براساس اطلاعیه منتشر شده از سوی بانک ملی، حادثه شعبه دانشگاه به بروز خساراتی منجر شده که از طرف پلیس فتا و دیگر مراجع ذی صلاح در حال پیگیری و کنکاش است. این خبر مهر تاییدی بر دزدی از بانک ملی ایران بود.

بانک ملی ایران در این اطلاعیه اعلام کرده که علت وقوع حادثه بعد از بررسی‌های نهایی اعلام خواهد شد. براساس قوانین و مقررات موجود، بانک ملی موظف خواهد بود خسارات وارده به تمامی ذی نفعان را پیگیری کند. بانک ملی در جریان این اطلاعیه آماری از تعداد دقیق صندوق‌های خسارت دیده منتشر نکرده است.

آریاک سفر

براساس اخبار موجود، در حال حاضر شعبه دانشگاه تهران بانک ملی طبق روال گذشته همچنان به فعالیت خود ادامه می‌دهد.

انتهای پیام

مرتبط با : بانک ملی
نرم افزار حسابداری
آیرومارت-کاماپرس
کاراپلاس-کاماپرس
آریاک سفر
همراه مکانیک-کاماپرس
ایمالز
آسیاتک
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “بانک ملی سرقت از شعبه دانشگاه را تایید کرد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز