اسکناس 5 هزار تومانی جدید این بار با عاشقانه آمد + تصویر

اسکناس 5 هزار تومانی جدید با تغییراتی در ظاهر منتشر شده است که مهم ترین این تغییرات عاشقانه شدن محتوای متنی آن است!

به گزارش کاماپرس، با کاهش ارزش پول ملی اسکناس هایی که سابق بر این برای خود ارج و احترامی داشتند اکنون در برابرکالاهای نه چندان چشمگیر و ضروری ، سر خم می کنند و از پس خرید و مبادله با این کالاها برنمی آیند!

با این وجود کار چاپ و انتشار اسکناس های جدید همچنان ادامه دارد و اگر پول ارزنده ای نداریم به جای آن اسکناس های رنگارنگ و متنوعی با طرح های زیبا و محتواهای متفاوت و جذاب داریم!

این موضوع یعنی جلوه های بصری زیبا و محتوای متنی جالب و متفاوت در اسکناس 5 هزار تومانی جدید نیز لحاظ شده است به نحوی که بعد از خواندن خبری که ایسکانیوز در این باره منتشر کرده ، وسوسه دیدن این اسکناس به مخاطب منتقل می شود.

این خبرگزاری به خصوص به محتوای متنی اسکناس نو رسیده اشاره کرده و نوشته است؛ روی اسکناس های ۵ هزار تومانی جدید تصویر حضرت امام خمینی(ره) و در پشت این اسکناس این بار طرحی از آرامگاه حافظ  با بیت «هرگز نمیرد آن که دلش زنده شد به عشق؛ ثبت است بر جریده عالم دوام ما» نقش بسته است.

آریاک سفر

بنابراین می توان گفت اسکناس جدید این بار با مضمونی عاشقانه پا به عرصه مبادلات مالی می گذارد.

همچون گذشته بانک مرکزی این بار هم برای جلوگیری از جعل این اسکناس سنگ تمام گذاشته است و بر این اساس خصوصیات امنیتی در اسکناس 5 هزار تومانی کاملا به چشم می خورد.

از خصوصیات امنیتی اسکناس جدید ۵ هزار تومانی می توان به طراحی خطی سه بعدی، تصویر مکمل طرح مخفی، چاپ برجسته، ریز نوشته (میکرو پرینت) علامت مخصوص روشندلان، واتر مارک، نخ امنیتی پنجره‌ای هولوگرافیک، نخ امنیتی پنهان و شماره سریال اشاره کرد.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

نرم افزار حسابداری
همراه مکانیک-کاماپرس
ایمالز
کاراپلاس-کاماپرس
آسیاتک
آیرومارت-کاماپرس
آریاک سفر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز