استراماچونی در حال مذاکره برای بازگشت به استقلال است

لست سکند

در حالی که اخباری مبنی بر حضور مدیران باشگاه استقلال در ایتالیا برای تخفیف گرفتن از استراماچونی مریی سابق این تیم منتشر شده بود یک سایت ایتالیایی فاش کرد مذاکراتی با این مربی برای بازگشت به استقلال انجام شده است.

به گزارش کاماپرس، ظاهرا با وجود پیروزی روز گذشته فرهاد مجیدی در داربی جام حذفی پایتخت، غلبه بر پرسپولیس هم نتوانسته است حاشیه امنی برای وی در نیمکت استقلال ایجاد کند و مدیران استقلال به فکر جایگزینی برای او هستند.

بر اساس اخبار منتشر شده در رسانه ها، آندره استراماچونی مربی سابق استقلال که به دلیل مسائل ناشی از تحریم و نقل و انتقال ارز از این تیم جدا شد گزینه اصلی هدایت استقلال است.

جلسه برای تخفیف گرفتن یا تعارف دوباره نیمکت استقلال به استرا؟

بنا به اعلام گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو به نقل از مهر، مدیران باشگاه استقلال چند روز پیش اعلام کرده بودند برای رسیدن به توافق با آندره استراماچونی و گرفتن تخفیف از این مربی به خاطر بدهی سنگین به وی راهی ایتالیا شده اند.

راز آسمان پایتخت

این درحالیست که شب گذشته یک سایت ایتالیایی به نام «توتو مرکاتو»  به یکباره در خبری عجیب افشا کرد جلسه استقلالی‌ها تنها با اهدافی که از پیش اعلام شد نبوده و این جلسه در واقع برای بازگشت استرا به استقلال تدارک دیده شده است.

این سایت همچنین از جلسه پنهانی یک مقام مسئول باشگاه استقلال یعنی احمد سعادتمند مدیرعامل این باشگاه و فدریکو پاستورلو مدیر برنامه استراماچونی در روز سه شنبه در شهر رم خبر داد تا این مربی ایتالیایی را به تیم استقلال بازگردانند.

سایت توتو مرکاتو اعلام کرده است پیشنهاد استقلال به استراماچونی 2 ساله بوده و وزیر ورزش ایران هم از بازگشت این مربی حمایت می‌کند.

سایت ایتالیایی در ادامه تاکید کرده تصمیم استراماچونی به بیماری کرونا مرتبط است و ۴۸ ساعت آینده در تصمیم گیری این مربی سرنوشت ساز خواهد بود.

شایان ذکر است مسئولان باشگاه استقلال به دفعات در زمینه بازگشت استراماچونی، اظهار کرده اند با فرهاد مجیدی به عنوان سرمربی استقلال قرارداد دارند و از این مربی حمایت می کنند.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم  روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

مرتبط با : استقلال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

2 دیدگاه برای “استراماچونی در حال مذاکره برای بازگشت به استقلال است

  1. بهزاد گفته:

    من وقتی میخواهم به بازار بروم و خریدی انجام دهم نگاهی به جیبم میاندازم و اگر دخلی ندارم دست نگه میدارم . ایا این دسته از باشگاهها پولی در چنته دارندکه میخواهند با این مربی قرارداد امضا کنند یا چشمشان به جیب دولت است که متاسفانه اینچنین است . قرارداد می بندند ومیگویند امید خدا ! بقیه باشگاههای ما که دولتی یا نیمه دولتی هستند و متاسفانه با پول بیت المال قرارداد های میلیاردی با مربیان می بندندغمی ندارند. باور کنید این بازیکنان وقتی مجبور باشند با حقوق ماهی ۱۰ میلیون هم بازی میکنند همه آنها که طارمی نیستند که لژونر باشند .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز