استخدام 100 درصدی کارآموزان در آکادمی دوران

مدیرعامل آکادمی دوران در نشست خبری که با اصحاب رسانه برگزار شد اعلام کرد که به کارآموزان خود اشتغال 100 درصدی ارائه می‌کند. این آکادمی با شرکت‌های مختلف فعال در حوزه آی‌تی و آی‌سی‌تی همکاری داشته و نیروی کار ماهر و متخصص به آنها معرفی می‌کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار موبایل، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس حسین ممقانی مدیرعامل دوران به تأثیرات کووید 19 اشاره کرده و آن را آسیبی به زیست‌بوم فناوری کشور دانست. با شیوع کرونا برخی شرکت‌های آی‌سی‌تی تعطیل و برخی از آنها تعدیل نیرو کردند. او به کمبود نیروی انسانی در حوزه آی‌سی‌تی اشاره کرده و آن را دلیلی برای شروع به کار آکادمی دوران دانست. هم‌اکنون دوران برای سازمان‌ها و ارگان‌های داخلی و شرکت‌ها نیروی کار زبده تأمین می‌کند.

به گفته مدیر آکادمی دوران کلاس‌های آموزشی این آکادمی در 6 سطح برگزار شده و آزمون‌های بین‌المللی نیز به مهارت‌آموزان ارائه می‌شوند. کلاس‌ها به سه شکل آنلاین، آفلاین و حضوری برگزار می‌شوند. دادگر به مجوز آکادمی دوران از سازمان برنامه‌ریزی کشور، افتای ریاست جمهوری، سازمان پدافند غیرعامل و داشتن رتبه در شورای عالی انفورماتیک اشاره کرده و آنها را نشان از ارزشمندی و مورداعتماد بودن آکادمی دانست.

آریاک سفر

بیشتر بخوانید:

سپس آرش اسلامی، مسئول و مشاور مدیریت کنترل پروژه آکادمی، شایستگی محوری برای توسعه دانش، مهارت، افزایش عملکرد و رفتار سازمانی را رویکرد اصلی دوران دانست. او همچنین اعلام کرد که آموزش‌های دوران پروژه‌محور است. این پروژه‌ها شامل چهار مرحله طرح‌ریزی، اجرا، بررسی و اقدام می‌شوند. اسلامی اعلام کرد که آکادمی دوران نیازسنجی و شایسته‌گزینی برای معرفی نیروی متخصص و ماهر به سازمان‌ها را انجام می‌دهد.

انتهای پیام

مرتبط با : آکادمی دوران
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز