ارزان ترین یخچال فریزرها در بازار با بودجه 8 تا 80 میلیونی

لست سکند

ارزان ترین یخچال فریزرها در بازار رده بندی های مختلف دارند؛ از یخچال فریزرهای بالا و پائین گرفته تا ساید بای ساید و از برندهای ایرانی گرفته تا خارجی که با بودجه 8 تا 80 میلیونی می توان در هر رده ای ارزان ترین ها را خرید.

به گزارش کاماپرس،  شب عید برای بعضی خانوارها موقع تعویض لوازم خانگی و خرید کالاهایی مثل یخچال فریزر است اما امسال تعداد کسانی که توان مالی این کار را دارند از هر سال کمتر است. انواع یخچال فریزر در بازار موجود است اما قیمت ها از هر زاویه ای که نگاه کنیم گران دیده می شود!

روزنامه هفت صبح بازار یخچال فریزر را زیر ذره بین برده و جزئیاتی از این بازار نوشته که در ادامه گزیده ای از آن را می‌: یخچال فریزر بازار بزرگی دارد. در ساده ترین حالت خریدار باید انتخاب کند از میان یخچال های ساده بالا پایین، یخچال های ساید بای ساید و یخچال های دوقلو به کدام مدل بیشتر نیاز دارد؟

کسی که تصمیم گرفته بر اساس ترند سال های قبل برای خانه یخچال ساید بای ساید کُره ای خریداری کند ممکن است با شنیدن قیمت‌ها دود از سرش بلند شود! یک دستگاه ساید مدل sxb۵۵۰ ال جی را الان فروشنده ها با قیمت ۸۰ میلیون تومان پیشنهاد می‌دهند . مدل های هم رده سامسونگ نیز همین قیمت فروخته می‌شوند.

گران ترین ساید بای ساید های دوو چند؟

راز آسمان پایتخت

این قیمت ها خیلی روند مشخصی ندارند و خرید چنین یخچال هایی از برند کره‌ای می‌تواند با بودجه ۵۰ تا ۶۰ میلیون تومان هم امکان پذیر باشد. ارزان ترین مدل از این یخچال های ساید را در برند دوو  داریم که البته دیگر تا الان متوجه شده  اید که در ایران تولید می شوند و برادرخوانده برند اسنوا هستند. محصولاتی که از خط تولید این کارخانه ایرانی بیرون می‌آیند به فراخور کیفیت نام دوو و یا اسنوا روی خود می بینند. عجیب اینکه در بازار خریداران هنوز هم برای لوگوی دوو راحت‌تر دست به جیب می‌شوند.

گران ترین ساید بای ساید های دوو را فروشنده های غیررسمی نهایتاً دور و بر ۵۳ میلیون تومان می‌فروشند اما مدل‌های دیگر وجود دارند که می توان ۱۰ میلیون تومان ارزان تر باشند.

در حالی که گرانترین ساید اسنوا ۴۸ و ۴۹ میلیون تومان است و اگر خیلی روی خرید ساید اصرار داشته باشید می توانید با ۲۷ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان ارزان ترین مدل های اسنوا را بخرید.

پاکشوما ؛ ارزن ترین ساید بای ساید ایرانی

تا از بحث ساید بای ساید خارج نشده ایم باید به این نکته اشاره کنیم که احتمالاً ارزان ترین یخچال ساید ایرانی به برند پاکشوما تعلق دارد. آنها مدل   P190Sرا 20 میلیون تومان می‌فروشند . این مدل در ظاهر شبیه سایدها به حساب می آید. کابین بزرگ و چهار در دارد اما خبری از یخ ساز و آب سرد کن اتوماتیک یا در کوچک بار نیست.

درست مثل ساید های ارزان قیمت ایکس ویژن، کندی و جی پلاس که دقیقاً همین مشخصات را دارند و قیمتشان بین ۲۰ تا ۲۱ میلیون تومان است. نکته بامزه این است که پاکشوما مدل P190S را با برندهای زیرمجموعه خود یعنی کندی و زیرووات هم تولید می‌کند. اولین سایدبای‌ساید واقعی ایرانی که به یخساز اتوماتیک و دستگاه آبسردکن مجهز است توسط برند امرسان تولید شده و برای خرید آن باید حدود ۲۵ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان پول بدهید.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

مرتبط با : اسنواال جیپاکشومادوومادیران
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز