ارزان ترین یخچال فریزرهای بازار چند؟

قیمت یخچال در بازار به سمتی می رفت که به زودی شرایط تبدیل شدن به کالای لوکس را داشت، اما با کاهش نرخ ارز ترمز قیمت ها کشیده شده است با این حال ارزان ترین یخچال فریزر های بازار نیز همچنان قیمت های دور از توان خرید اقشار حقوق بگیر دارند.

به گزارش کاماپرس، در حال حاضر قیمت یخچال در بازار از حدود 3 میلیون تومان تا 6 میلیون تومان است، یخچال هایی که بیشتر داخلی و تولید کارخانجات کشور هستند.

قیمت یخچال و فریز در یک سال گذشته تا آنجا گران شده است که بازار یخچال های دست دوم در ایران رونق گرفت.

بعضی از سودجویان نیز به روش های مختلف به دنبال کلاهبرداری از مشتری ها بودند؛ به طور مثال خبرهایی مبنی بر یافتن کارگاه های بازسازی یخچال منتشر شد.

صافکاری یخچال

آریاک سفر

در این کارگاه ها یخچال های که بدنه آن ها خط و خش داشت، صافکاری و رنگ می شدند تا با نام و مارک جدید و به عنوان یخچال نو به فروش برسند.

همچنین در بازار کارتن های یخچال از 500 هزارتومان تا 2 میلیون تومان خرید و فروش می شوند، افراد سودجو با قراردادن یخچال هایی با موتور چینی و ایرانی در کارتن های یخچال های با مارک شرکت های لوازم خانگی کره ای به دنبال سود یشتر از مردم بودند.

قیمت‌های درج شده مربوط به سایت‌های فروش اینترنتی است و به دلیل نوسان قیمت‌ها در بازار ممکن است با نرخ امروز بازار متفاوت باشد.

طبق جدول زیر ارزان ترین یخچال در بازار مدل آر 62 مارک پلار با قیمت 2 میلیون 800 هزارتومان است، گران ترین یخچال در جدول زیر نیز مربوط می شود به مدل یخچال فریز فریزر بالا شرکت برفاب که در بازار  با قیمت 5 میلیون و 700 هزار تومان به فروش می رسد.

در حال حاضر با توجه به کمتر شدن حضور برند های خارجی در بازار ایران به علت تحریم ها، فروش یخچال هایی با تولید داخل با رشد همراه بوده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار مهم لوازم خانگی، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

 

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز