ارزان ترین گوشی های 5G سامسونگ، هوآوی و شیائومی در بازار چند؟

قیمت گوشی موبایل در بازار رو به کاهش گذاشته و چشم انداز نزولی قیمت ها، فروشندگان موبایل و شرکت های وارد کننده گوشی را دستپاچه کرده است با این حال هنوز هم اگر خواستار خرید گوشی های مدرن و نسل پنجمی باشید برای ارزان ترین مدل های آنها باید حسابی دست به جیب شوید.

به گزارش کاماپرس، این روزها خرید گوشی به نوعی ریسک تبدیل شده چون احتمال کاهش قیمت موبایل وجود دارد اما اگر نیاز به گوشی دارید بد نیست با گوشی های نسل پنجم یا همان 5G بازار بیشتر آشنا شوید چرا که این گوشی ها به سرعت جای گوشی های نسل قبل را خواهد گرفت.

روزنامه هفت صبح در گزارشی به بررسی 5 مدل از این گوشی ها پرداخته که می توان گفت ارزان ترین های بازار به شمار می روند. در ادامه گزیده ای از این گزارش را می خوانید:

1. سامسونگ Galaxy A42 5G

موبایل سامسونگ Galaxy A42 5G با حافظه ۶ گیگابایتی و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایت روانه بازار شده است. صفحه نمایش استفاده شده در این گوشی ۶.۶ اینچ بوده و برای آن پردازنده Snapdragon  ۷۵۰ انتخاب کرده‌اند. دوربین اصلی سامسونگ Galaxy A42 5G یک سنسور ۴۸ مگاپیکسلی دارد و برای عکاسی سلفی دوربین ۲۰ مگاپیکسلی در اختیار دارید. باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی و حسگر اثر انگشت در زیر قاب اصلی از دیگر ویژگی‌های موبایل تازه وارد است. قیمت این گوشی نیز در بازار این روزها حدود ۹ میلیون تومان است.

آریاک سفر

2. شیائومی Mi 10 Lite 5G

موبایل شیائومی Mi 10 Lite 5G  یکی از گوشی‌های میان رده برند شیائومی است که از فناوری 5G پشتیبانی می‌کند. این گوشی به صفحه نمایش ۶.۴۷ اینچی مجهز است و خریداران این گوشی دوربینی با ۴ لنز در اختیار خواهند داشت. در قاب جلوی گوشی هم یک دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی وجود دارد. ۸ گیگابایت حافظه موقت و قابلیت شارژ سریع باطری به این محصول شیائومی برتری می دهد. قیمت این گوشی حدود ۱۲ میلیون تومان است.

3. شیائومی PocoF2Pro

گوشی موبایل شیائومی PocoF2Pro یک صفحه نمایش با سایز ۶.۶۷ اینچ دارد.شیائومی برای محصول خود از تراشه Snapdragon ۸۶۵ استفاده کرده است. دوربین های چهارگانه این گوشی شامل یک لنز عریض با رزولوشن ۶۴ مگاپیکسل، یک لنز تله فوتو ماکرو با رزولوشن ۵ مگاپیکسل، یک لنز فوق عریض با رزولوشن ۱۳ مگاپیکسل و یک سنسور عمق با رزولوشن ۲ مگاپیکسل است . دوربین سلفی گوشی ماژول مکانیکی دارد که از لبه بالایی بیرون می آید. این دوربین هم از یک لنز ۲۰ مگاپیکسلی بهره می‌برد که تصاویر با کیفیتی ثبت می‌کند . قیمت گوشی شیائومی PocoF2Pro حدود ۱۸ میلیون تومان است.

4. هوآوی Mate 30 Pro 4

گوشی موبایل Mate 30 Pro 4 این گوشی با ۸ گیگابایت حافظه موقت عرضه شده است .دوربین اصلی آن چهارگانه است و از دو سنسور ۴۰ مگاپیکسلی یک سنسور ۸ مگاپیکسلی و یک سنسور tof سه بعدی تشکیل می شود. دوربین عکاسی سلفی آن هم دو سنسور دارد .قیمت این گوشی حدود ۱۸ میلیون تومان است.

5. سامسونگ Galaxy S20 Plus 5

گوشی موبایل سامسونگ Galaxy S20 Plus 5 با پردازنده اگزینوس ۹۹۰ و ۱۲ گیگابایت حافظه موقت عرضه می شود. دوربین اصلی آن از ۴ سنسور پرقدرت تشکیل شده است. یک سنسور ۶۰ مگاپیکسلی، دو سنسور ۱۲ مگاپیکسلی و یک سنسور عمق TOF تقریباً تمام جزئیات صحنه را در عکس ثبت می‌کند. قیمت این گوشی در حدود ۲۴ میلیون تومان است.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم بازار موبایل، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

مرتبط با : سامسونگشیائومیهوآوی
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

10 دیدگاه برای “ارزان ترین گوشی های 5G سامسونگ، هوآوی و شیائومی در بازار چند؟

  1. محمد گفته:

    با سلام خدمت دوستان به هیچ عنوان نباید تلفن همراه خرید متاسفانه ثبات قیمت و ارز نداریم ..توضیح بیشتر میدهم خودم با فاکتور رسمی در حدود ۹ ماه قبل یک گوشی آکبند سامسونگ ۳۳۵۰ ملیون خریدم در موقع گرانی ارز قیمت ۸ ملیون شده بوده بود اما الان نزدیک به ۶ ملیون شده ….حالا لطفا خودتان قضاوت کنید …..یا حق

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز