ارزان ترین گوشی های نوکیا در بازار

گوشی نوکیا-کاماپرس

نوکیا جزء قدیمی‌ترین تولیدکنندگان تلفن همراه است؛ به طوری که بسیاری از افراد موبایل را با برند نوکیا شناختند. این کمپانی در ابتدای کار خود، سهم بزرگی از بازار جهانی گوشی همراه را در دست داشت. اما با ورود گوشی‌های هوشمند اندرویدی به بازار، محصولات نوکیا از رونق افتاد. چرا که مدیران این کمپانی در برابر تغییر و نوآوری از خود مقاومت زیادی نشان دادند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، نوکیا تا چندی پیش از سیستم عامل سیمبین در موبایل‌های خود استفاده می‌کرد. اما امروزه، اغلب مدل‌های جدید گوشی‌های ارزان نوکیا فاقد سیستم عامل هستند. این گوشی‌ها طراحی بسیار ساده‌ای دارند و برای استفاده روزمره مناسب هستند. در ادامه، برخی از مدل‌های محبوب گوشی‌های ارزان‌ قیمت نوکیا معرفی خواهند شد.

گوشی موبایل نوکیا مدل Nokia 105 دو سیمکارت

قیمت با تخفیف بای صد: 730 هزار تومان

حافظه داخلی این مدل از گوشی‌های نوکیا 4 مگابایت است. این موبایل فاقد دوربین سلفی و دوربین پشت است؛ اما قابلیت اتصال به 2G و رادیو FM را دارد. از دیگر امکانات آن می‌توان به ابعاد کوچک، وزن سبک، چراغ قوه، قابلیت ضبط مکالمه و عملکرد مناسب باتری اشاره کرد. همچنین، ابعاد صفحه نمایش نوکیا 105 حدود 2 اینچ بوده و به فناوری TFT مجهز است.

راز آسمان پایتخت

گوشی موبایل نوکیا مدل Nokia 106 دو سیمکارت

قیمت با تخفیف بای صد: 820 هزار تومان

این گوشی فاقد دوربین پشت و سلفی است. ظرفیت حافظه داخلی این مدل، 4 مگابایت بوده و تنها 70 گرم وزن دارد. قابلیت ضبط مکالمه، چراغ قوه، صفحه کلید فارسی و قابلیت اتصال به رادیو FM از جمله امکانات این تلفن همراه است. باتری لیتیوم یونی این دستگاه 800 میلی‌آمپر ساعت ظرفیت دارد و قابل تعویض است. صفحه نمایش نوکیا مدل 106 از نوع TFT بوده و اندازه آن 1.8 اینچ است.

گوشی موبایل نوکیا مدل 110 دو سیمکارت

قیمت: یک میلیون و 30 هزار تومان

ظرفیت حافظه داخلی این گوشی، 4 مگابایت است و قابلیت اتصال به شبکه ارتباطی 2G رادارید. صفحه نمایشگر رنگی نوکیا 110 از نوع TFT است. این گوشی به چراغ قوه، رادیو FM، باتری لیتیوم یونی 800 میلی‌آمپر و دوربین QVGA مجهز است. گوشی نوکیا مدل 110 از کارت حافظه با حداکثر ظرفیت 32 گیگابایت پشتیبانی می‌کند. گوشی همراه نوکیا 110 در رنگ‌های مشکی، صورتی و آبی به بازار عرضه شده است.

گوشی موبایل نوکیا مدل Nokia 125 دو سیمکارت

قیمت با تخفیف بای صد: یک میلیون و 330 هزار تومان

این مدل از گوشی‌های نوکیا دارای صفحه کلید فارسی، قابلیت اتصال به 2G، رادیو FM و درگاه اتصال Micro USB است. حافظه داخلی گوشی 4 مگابایت بوده و در رنگ‌های سفید و مشکی به بازار عرضه شده است. باتری لیتیوم یونی این مدل 1020 میلی آمپر ساعت ظرفیت داشته و حداکثر تا 19 ساعت میزان شارژدهی مکالمه دارد. همچنین، ابعاد نمایشگر TFT نوکیا 125 حدود 2.4 اینچ است.

فروشگاه بای صد

تمامی محصولات معرفی شده با تخفیف‌های ویژه و گارانتی 18 ماهه از فروشگاه اینترنتی بای صد قابل خریداری است. این فروشگاه از سال 93 با دریافت مجوزهای رسمی، فعالیت خود را در زمینه فروش انواع گوشی و لپ تاپ آغاز کرد. هم‌اکنون، بیش از 85 درصد از مشتریان این مجموعه از فروشگاه‌داران و موبایل‌فروشان سطح کشور هستند. تمام سفارشات با 7 روز ضمانت مرجوعی و گارانتی اصالت کالا به دست مشتریان خواهد رسید.

انتهای پیام

مرتبط با : بای صد
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز