ارزان ترین گوشی های موبایل زیر 2 میلیونی در بازار

با گران شدن گوشی موبایل خرید این کالای ارتباطی برای اقشار مختلف بسیار سخت شده و گوشی های ارزان تر که پیشتر چندان مورد استقبال قرار نمی گرفتند ، خریداران فراوانی یافته اند به همین دلیل آگاهی از قیمت و برند ارزان ترین گوشی های بازار می تواند خرید بهتری را برای متقاضیان رقم بزند.

به گزارش کاماپرس، شاید این حرف کمی کنایه آمیز به نظر برسد ولی با قیمت هایی که در حال حاضر در بازار موبایل مشاهده می کنیم دیگر اصطلاح گوشی های ارزان قیمت معنی چندانی ندارد و هر چه می بینیم گوشی گران قیمت است!

در هر حال در این گزارش برای افرادی که ضمن نیاز مبرم به گوشی نمی توانند از پس هزینه سنگین خرید معمولی ترین گوشی ها برآیند ، ارزان ترین گوشی های موجود در بازار را معرفی می کنیم با این توضیح ضروری که این گزارش بر اساس قیمت های اعلام شده توسط سایت اقتصاد آنلاین به نگارش درآمده است.

1. گوشی موبایل تکنو مدل WX3F LTE

آریاک سفر

این گوشی دو سیم کارته و دارای حافظه داخلی 8 گیگا بایتی است و دوربین 5 مگاپیکسلی آن نیز می تواند عکس های معمولی بگیرد. ویژگی دیگر این گوشی باتری لیتیوم پلیمری 2500 میلی آمپر ساعت است و ضمنا مجهز به حسگر اثر انگشت نیز هست. قیمت این گوشی در بازار 1 میلیون و 500 هزار تومان است.

2. گوشی موبایل داکس مدل BOTLEX 2

گوشی موبایل داکس حافظه داخلی 16 گیگا بایتی دارد و طبعا دوربین 8 مگاپیکسلی آن به مراتب از دوربین گوشی قبلی بهتر است. این گوشی با RAM 2 گیگابایتی و گارانتی 18 ماهه یک میلیون و 600 هزار تومان به فروش می رسد.

3. گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A2 Core SM-A260F/DS

بیشتر بخوانید:

افرادی که ضمن کم پول بودن نمی توانند به برندهای ناشناخته اعتماد کنند ظاهرا انتخابی بهتر از این گوشی ندارند! حافظه داخلی این گوشی 16 گیگا بایتی است ولی دوربین 5 مگاپیکسلی آن تعریفی ندارد. برای خرید این گوشی باید 1 میلیون و 800 هزار تومان بپردازید.

4. گوشی موبایل هووآوی مدل Y5 lite 2018

هووآوی برند چینی پرطرفدار بازار موبایل و رقیب سرسخت سامسونگ در سال های اخیر، در فهرست ارزان ترین گوشی های 1 تا 2 میلیونی هم سایه به سایه در تعقیب این برند کره ای است. این گوشی هووآوی با حافظه داخلی 16 گیگا بایتی و دو سیم کارت از دوربین 8 مگاپیکسلی بهره می برد و قیمت آن یک میلیون و 900 هزار تومان است.

5. گوشی موبایل تی پی لینک مدل Neffos X1

این گوشی با وجود برند کمتر شناخته شده از همان مزیت های گوشی های قبلی یعنی حافظه داخلی 16 گیگابایتی و صفحه نمایش رنگی لمسی خازنی برخودار است ، مضافا این که این گوشی دوربین13 مگاپیکسلی باکیفیتی هم دارد. قیمت این گوشی هم در بازار یک میلیون و 900 هزار تومان است.

 

انتهای پیام

مرتبط با : سامسونگهوآوی
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “ارزان ترین گوشی های موبایل زیر 2 میلیونی در بازار

  1. میلاد گفته:

    سلام. واقعا باعث تاسفه. و متاسفم برای مدیرانی که باعث گرونی و کاهش ارزش پولی کشور شدند…..
    و مردم عزیزمن نمیتونن یه گوشی خوب داشته باشن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز