ارزان ترین گوشی های شیائومی 5G معرفی شدند

در حالی که رقبا در عرصه فناوری ارتباطات و مخابرات مشغول معرفی ارتباطات نسل پنجم یا 5G هستند ، شرکت چینی شیائومی ضمن معرفی به صرفه ترین گوشی های هوشمند5G، اعلام کرد: آزمایش شبکه نسل ششم G6 را آغاز کرده است.

به گزارش کاماپرسه به نقل از شین هوا، طبق گفته مدیرعامل شرکت شیائومی، این شرکت علاوه بر تلاش برای توسعه هر چه سریع تر شبکه نسل ششم ، بر توسعه فناوری اینترنت ماهواره ای متمرکز شده است.

شیائومی ، غول فناوری چین ،  پیشتر مراحل اولیه تست شبکه نسل ششم را آغاز کرده بوده است.  لی جون مدیر عامل و بنیانگذار این شرکت ، این خبر را در مصاحبه ای با خبرگزاری شین هوا بیان کرد و گفت: در حال حاضر ، متخصصان شیائومی مشغول جستجو و مطالعه بر روی فن آوری‌هایی هستند که پایه و اساس شبکه های 6G را تشکیل می دهند. لی جون جزئیات تست های اولیه را فاش نکرد ، اما خاطرنشان کرد: استقرار یک شبکه گسترده ماهواره ای اینترنتی شرط مهمی برای توسعه فناوری 6G خواهد بود.

قیمت به صرفه ترین گوشی های هوشمند شیائومی از 224 دلار آغاز می شود

به گفته وی، برای این کار فقط ایستگاه های پایه و ماهواره ها کافی نیستند بلکه پشتیبانی گسترده توسط ترمینال ها مورد نیاز هستند. ما تحقیقات زیادی در این زمینه داریم ، اما شیائومی قصد ندارد مستقیماً در استفاده تجاری از هوافضا شرکت کند. ”

آریاک سفر

طی روزهای گذشته ، شیائومی مجموعه ای از مقرون به صرفه ترین تلفن های هوشمند را با پشتیبانی از فناوری 5G معرفی کرد. در بازار چین ، هزینه جدید Redmi 10X از 224 دلار شروع می شود.

به گفته مدیرعامل شیائومی ، این شرکت تا پایان سال 2020 تولید تلفن های هوشمند با پشتیبانی از شبکه های نسل چهارم برای بازار چین را متوقف خواهد کرد. در آینده نزدیک این شرکت بر تولید گوشی های 5G ، توسعه اینترنت ماهواره ای و مطالعه استاندارد ارتباطی 6G متمرکز خواهد شد.

انتهای پیام

مرتبط با : شیائومی
نرم افزار حسابداری
همراه مکانیک-کاماپرس
آریاک سفر
کاراپلاس-کاماپرس
ایمالز
آسیاتک
آیرومارت-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

2 دیدگاه برای “ارزان ترین گوشی های شیائومی 5G معرفی شدند

  1. Hani گفته:

    بینظیرترین مدل گوشی و بهترین دردنیا… کاش تبلیغاتش وبیشتر میکرد تا همه بفهمن سامسونگ فقط یه اسم ویه اسباب بازیه مزخرفه… اصلا هرچی غیر از شیاوومی هیچیبه حساب میاد… منم I LOVE mi

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز