ارزان ترین گوشی های سامسونگ در بازار چند؟

بررسی ها در بازار موبایل نشان می دهد ارزان ترین گوشی های سامسونگ در ایران بین ۳ میلیون و ۵۰۰ هزارتومان تا ۴ میلیون تومان قیمت دارد.

به گزارش کاماپرس، بعد از بالا رفتن قیمت ارز گوشی موبایل هم هر روز با قیمتهای جدید به بازار موبایل عرضه شد تا جایی که حالا خیلی از خریداران دنبال گوشی ارزان و حتی دست دوم بگردند. گوشی های سامسونگ هم مثل بقیه مدل های پر طرفدار و پر فروش در ایران مثل هواووی با افزایش قیمت زیادی روبروست. گوشی سامسونگ همیشه محبوب قشر متوسط جامعه بود اما حالا با افزایش قیمت دلار این گوشی هم به گوشی های لوکس بازار موبایل پیوسته. افزایش قیمتی که حالا باعث شده است ارزان ترین مدل این گوشی بالای ۳ میلیون تومان فروخته شود.

ارزان ترین گوشی سامسونگ چقدر قیمت دارد؟

اما ارزان ترین گوشی سامسونگ که در ایران طرفداران زیادی هم دارد Samsung Galaxy A01 16G که برای آن باید ۳ میلیون و ۳۵۵ هزار تومان بپردازید.
از دیگر مدلهای سامسونگ که قیمت کمتری دارد می توان به مدل Samsung Galaxy A10s 32GB اشاره کرد که ۴ میلیون و ۳۷۳ هزار تومان قیمت گذاری شده است.

آریاک سفر

دیگر مدلی که در محدوده ۴ میلیونی است گوشی Samsung Galaxy A11 2/32 است که ۴ میلیون ۴۹۹ هزار تومان قیمت دارد. Samsung Galaxy A20-32GB هم ۵ میلیون و ۷۸۵ هزار تومان به فروش می رسد. دیگر گوشی ۵ میلیونی سامسونگ هم مدل Samsung Galaxy A20s-32GB که ۵ میلیون و ۵۵۵ هزار تومان در بازار عرضه می شود. یکی دیگر از گوشی های سامسونگ Samsung Galaxy A51-4GB/128GB است که ۸ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان قیمت دارد. گوشی مدل Samsung Galaxy A71-6/128GB هم ۱۰ میلیون و ۵۸۰ هزار تومان است. بقیه مدلهای روز سامسونگ بالای ۱۰ میلیون تومان هستند.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم بورس، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

مرتبط با : سامسونگ
نرم افزار حسابداری
آریاک سفر
کاراپلاس-کاماپرس
آیرومارت-کاماپرس
همراه مکانیک-کاماپرس
ایمالز
آسیاتک
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز