ارزان ترین گوشی سامسونگ بهتر است یا گوشی اقتصادی شیائومی؟

اگر متقاضی خرید گوشی ارزان قیمت هستید قطعا در بین برندهای مطرح موجود در بازار نمی توانید از شیائومی و سامسونگ به راحتی عبور کنید اما سوال اینجاست که ارزان ترین گوشی سامسونگ انتخاب بهتری است یا ارزان ترین گوشی شیائومی؟

به گزارش کاماپرس، گوشی های ارزان قیمت بسیاری از قابلیت های گوشی های میان رده و پرچمدار را ندارند اما به هر حال ارزان بودن هم مزیت کمی نیست و برای آنها متقاضیان فراوانی ایجاد می کند.

گشت و گذار در بازار موبایل و پرس و جو درباره ارزان قیمت های برندهای مختلف حکایت از آن دارد که شیائومی و سامسونگ رقابت تنگاتنگی در این بازار دارند. روزنامه هفت صبح در گزارشی به مقایسه ارزان ترین گوشی سامسونگ و رقیب آن از برند شیائومی پرداخته است.

گوشی سامسونگ گلکسی A10 S ؛ قیمت ؛ 2 میلیون و 600 هزار تومان

قاب پشتی گلکسی A10 S از جنس پلاستیک مات در چهار رنگ سبز قرمز آبی و مشکی طراحی شده است. قسمت جلویی تماماً از شیشه است و تقریباً ۸۰ درصد بدنه به نمایشگر اختصاص دارد.

آریاک سفر

در بالای نمایشگر شاهد بریدگی v شکل هستیم که محل قرارگیری دوربین سلفی و حسگرهای تنظیم نور است. در پنل پشتی هم شاهد دوربین دوگانه و فلش ال ای دی به صورت عمودی هستیم.

با کمی فاصله حسگر اثر انگشت دیده می شود. گلکسی A10 S از نمایشگر ۶.۲ اینچ از نوع IPS با رزولوشن ۱۵۲۰ در ۷۲۰ پیکسل و تراکم پیکسل برخوردار است. گلکسی A10 S از ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی و ۲ گیگابایت حافظه موقت بهره می‌برد.

باتری گلکسی ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعت ظرفیت دارد و پردازنده آن از نوع مدیاتک انتخاب شده است. سامسونگ در این گوشی از سیستم عامل اندروید ۹ استفاده می کند. گلکسی A10 S از دو دوربین ۱۳ و ۲ مگاپیکسلی بهره می‌برد و همچنین دوربین سلفی این گوشی از سنسور ۸ مگاپیکسلی برخوردار است. از دیگر قابلیت‌های دوربین این گوشی می‌توان به عکاسی پاناروما ‏hdr فیلمبرداری فول اچ دی با سرعت ۳۰ فریم بر ثانیه اشاره کرد.

گوشی شیائومی Redmi Note 9S ؛ قیمت حدود  4 میلیون تومان

گوشی شیائومی   Redmi Note 9Sاز بدنه تمام شیشه در جلو و پشت بهره می برد که توسط یک لایه گوریلاگلس ۵ محافظت می شود. وزن گوشی به ۲۰۹ گرم می رسد. صفحه نمایش ۶.۶۷ اینچی تمام hd از نوع ips با دقت ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ نقطه و تراکم پیکسلی ۳۹۵ ppi طوری طراحی شده تا دوربین سلفی را در خود مخفی کند. دیگر قابلیت مهم ردمی نوت ۹ اس ویژگی روشنایی ۴۵۰ نیت در صفحه نمایش است که باعث می‌شود خواندن متن و دیدن تصاویرحتی زیر نور مستقیم آفتاب امکان‌پذیر باشد.

دوربین چهارگانه این گوشی در قاب مستطیل شکل طراحی شده و حسگر اصلی آن ۱۷۸ مگاپیکسلی است. دوربین سلفی Redmi Note 9S از سنسور ۱۶ مگاپیکسلی واحد انتخاب شده به این ترتیب اگر چه در محیط های نورانی عکس های با کیفیتی ثبت خواهید کرد اما در محیط های تاریک و کم نور مدام با نویز روبرو خواهید بود.

پردازنده اسنپدراگون G 720 در کنار حافظه چهار گیگابایتی  – یک مدل با شش گیگ حافظه هم وجود دارد که گران تر است-  عملکردی سریع و روان را تضمین می کنند.

باتری Redmi Note 9sدارای ظرفیت 5020 میلی آمپر ساعت است و از قابلیت فست شارژ 18 واتی پشتیبانی می کند.چیزی که باعث می شود امکان شارژ تا 37 درصد در 30دقیقه فراهم شود.

اخبار و گزارش های مهم و پربازدید مرتبط را بخوانید:

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

مرتبط با : سامسونگشیائومی
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز