ارزان ترین موبایل های زیر 5 میلیون بازار چند؟

لست سکند

موبایل قیمتش همزمان با ارز بالا و پایین می شود و در حال حاضر جزء کالاهای گران است، با این وجود ارزان ترین گوشی های زیر 5 میلیون تومان کدامند؟

به گزارش کاماپرس، اوایل آبان ماه و همزمان با  تاثیر جو هیجانی ناشی از انتخابات ریاست جمهوری آمریکا بر بازار و کاهش نرخ دلار، بازار موبایل و کالای دیجیتال هم با کاهش قیمت رو به رو شد.

دلالان و واردکنندگان در تلاش هستند تا قیمت موبایل را همچنان بالا نگه دارند و با کمک برخی فروشگاه های اینترنتی تا حدودی موفق به این کار شده اند، اما از اوایل آبان ماه نوسانات شدید قیمتی سرانجام دلالان و واردکنندگان را مجبور به اعلام قیمت های واقعی کرد.

اخبار مهم مرتبط را بخوانید

اما  دوباره با آغاز آذر ماه مقاومت دلالان و واردکنندگان در برابر کاهش قیمت ها در این بازار به حدی رسیده است که این دو گروه طی چند روز اخیر از اعلام واقعی قیمت ها در بازار خودداری می کنند و قیمت ها را ۱ تا چند میلیون تومان بالاتر از قیمت های واقعی اعلام می کنند.

راز آسمان پایتخت

در حال حاضر برخی از مغازه های فروش تلفن همراه به علت محدودیت های کرونایی تعطیل هستند، اما با این وجود خرید و فروش موبایل در فروشگاه های اینترنتی انجام می شود.

قیمت موبایل

سامسونگ گلگسی A11 با 32 گیگابایت حافظه داخلی و 13 مگاپیکسل دوربین به قیمت 4 میلیون و 100 هزارتومان به فروش می رسد.

موبایل شیائومی مدل Redmi 9c  با 32 گیگابایت حافظه داخلی و 13 مگاپیکسل دوربین 4 میلیون و 200 هزارتومان قیمت گذاری شده است.

مدلی دیگر از شیائومی به نام Redmi 9 با همین مشخصات حافظه داخلی و دوربین به قیمت 4 میلیون و 300 هزار تومان در بازار عرضه می شود.

در بازار امروز موبایل می توان با میانگین قیمتی 4 تا 5 میلیون تومان موبایل های زیر را خریداری کرد.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

مرتبط با : آنرسامسونگشیائومی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز