ارزان ‌ترین مانیتورهای گیمینگ در بازار + قیمت آذرماه

مانیتور گیمینگ-کاماپرس

هرروزه بازی‌های بسیاری معرفی و منتشر می‌شوند و افراد بیشتری به بازی کردن تشویق می‌شوند. اگرچه با بیشتر ست‌آپ‌ها و سیستم‌های کامپیوتری می‌توان این بازی‌ها را اجرا کرد، ولی برای استفاده و لذت حداکثری و افزایش کیفیت تجربه بازی، باید علاوه بر تقویت پردازنده و کرات گرافیک و خنک‌کننده کیس، به فکر مهم‌ترین عنصر انتقال تجربه بازی‌ها، بینایی، که از طریق مانیتور انجام می‌شود نیز بود.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار فناوری اطلاعات، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

با محدود بودن بودجه بیشتر افراد، همیشه باید به ارزان‌ترین گزینه‌ها نیز نگاهی انداخت. به همین بهانه، کاماپرس به معرفی ارزان‌ترین مانیتورهای بازار را می‌پردازد؛

مانیتور مسترتک مدل VY228HS

این مانیتور با وزن دو و نیم کیلوگرم و اندازه ۲۲ اینچی، قیمتی حدود سه میلیون و نیمی دارد. نوع استفاده آن در حوزه‌های اداری، طراحی و ادیت، عکاسی، کاربری عمومی و گیمینگ اعلام شده است. نسبت تصویر این مانیتور که صفحه مات دارد، ۱۶ به ۹ بوده و رزولوشن Full HD با اندازه ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ دارد. تعداد رنگ قابل نمایش، ۱۶٫۷ میلیون رنگ و زمان پاسخگویی آن ۵ میلی‌ثانیه اعلام شده است. این مانیتور با یک پورت VGA به سیستم کاربر متصل شده و مصرف برق آن نیز ۲۳ وات است و از منبع تغذیه ۱۲ ولتی DC دو آمپری استفاده می‌کند.

بیشتر بخوانید:

آریاک سفر

مانیتور ال‌جی مدل 22MK430H

این مانیتور ۲۱٫۵ اینچی ۲٫۸ کیلوگرم وزن دارد و با قیمت حدود سه میلیون و هشتصد هزار تومان در بازار معامله می‌شود. نوع کاربری آن اداری، طراحی و ادیت، عکاسی، کاربری عمومی و گیمینگ اعلام شده و پنل IPS مات با نور پس‌زمینه LED دارد. از نرخ به‌روزرسانی ۷۵ هرتز بهره می‌برد وزمان پاسخگویی آن ۵ ثانیه اعلام شده است. کاربران می‌توانند این مانیتور را تنها با کابل HDMI به سیستم خود متصل کنند. این مانیتور قابلیت نمایش ۱۶٫۷ میلیون رنگ را با کیفیت Full HD و اندازه ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ دارد. از منبع تغذیه ۱۰۰ تا ۲۴۰ ولت برای نرخ تازه‌سازی ۵۰ تا ۶۰ هرتز استفاده می‌کند. این مانیتور نرخ بلندبالایی از قابلیت‌های انحصاری ال‌جی نیز دارد تا خیال خریداران را راحت کند.

مانیتور گیمینگ-کاماپرس

مانیتور سامسونگ مدل S22F350FH

این مانیتور با وزن سه و نیم کیلوگرم و اندازه ۲۲ اینچی، قیمتی حدود سه میلیون و ۹۰۰ هزار تومانی دارد. نوع پنل آن TN با نور پس‌زمینه LED و استفاده آن در حوزه‌های اداری، طراحی و ادیت، عکاسی، کاربری عمومی و گیمینگ اعلام شده است. نرخ تازه‌سازی تصویر این مانیتور ۶۰ هرتزی بوده و رزولوشن Full HD با اندازه ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ دارد. تعداد رنگ قابل نمایش، ۱۶٫۷ میلیون رنگ و زمان پاسخگویی آن ۵ میلی‌ثانیه اعلام شده است. این مانیتور با یک پورت VGA به سیستم کاربر متصل شده و مصرف برق آن نیز حداکثر ۲۵ وات است و از منبع تغذیه ۱۰۰ تا ۲۴۰ ولتی AC استفاده می‌کند.

مانیتور مستر تک مدل VL229HS

این مانیتور ۲۲ اینچی ۲٫۶۴ کیلوگرم وزن دارد و قیمتی حدوداً سه میلیون و نهصد هزار تومانی در دارد. نوع کاربری آن اداری، طراحی و ادیت، عکاسی، کاربری عمومی و گیمینگ اعلام شده و پنل IPS مات با نور پس‌زمینه LED دارد. این مانیتور که صفحه‌نمایش IPS مات دارد، نرخ به‌روزرسانی آن ۷۵ هرتز زمان پاسخگویی آن ۵ ثانیه اعلام شده است. این مانیتور یک درگاه VGA و یک درگاه HDMI دارد. این مانیتور این مانیتور تصاویر را با کیفیت Full HD و اندازه ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ (نسبت ۱۶ به ۹) نمایش می‌دهد. قابلیت اتصال به دیوار و فیلتر نور آبی از سایر ویژگی‌های اعلامی این مانیتور است.

مانیتور گیمبنگ-کاماپرس

مانیتور ایسوس مدل VP228HE

این مانیتور ایسوس با وزن سه و نیم کیلوگرم و اندازه ۲۱٫۵ اینچی، قیمتی حدود چهار میلیون تومانی دارد. نوع پنل آن TN مات با نور پس‌زمینه LED بوده و دو عدد اسپیکر یک و نیم واتی دارد. نرخ تازه‌سازی تصویر این مانیتور ۵۰ تا ۷۵ هرتزی بوده و رزولوشن Full HD با اندازه ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ دارد. تعداد رنگ قابل نمایش، ۱۶٫۷ میلیون رنگ و مصرف برق آن ۲۱ وات در حالت عملیاتی اعلام شده است. یک پورت HDMI،  زمان پاسخگویی یک میلی‌ثانیه با زاویه دید افقی ۹۰ درجه و عمودی ۶۵ درجه و همچنین قابلیت نصب روی دیوار از دیگر قابلیت‌های این مانیتور است.

نویسنده: مهدی‌یار بلدزاده

انتهای پیام

مرتبط با : ال جیایسوسسامسونگ
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز