ارزان ترین ماشین لباسشویی بوش (Bosch) چند؟

لست سکند

برای خرید ماشین لباسشویی بوش نسبت به دیگر برندهای موجود در بازار باید پول بیشتری پرداخت کنید اما در میان مدل های مختلف این برند، امکان انتخاب‌های اقتصادی‌تر هم وجود دارد.

به گزارش کاماپرس، ماشین لباسشویی بوش همچون دیگر اقلام لوازم خانگی این برند آلمانی در ایران طرفداران فراوانی دارد و گرچه ماشین لباسشویی با مارک بوش جزو ارزان قیمت های بازار به شمار نمی رود اما آنها که به دنبال خرید ماشین لباسشویی بوش هستند انتخاب های اقتصادی تری هم در دسترس دارند.

می دانیم که بازار لوازم خانگی مدتی است نوسانات قیمتی شدیدی را تجربه می کند و دولت و وزارت صنعت در حال تدارک تمهیداتی برای ایجاد ثبات در این بازار هستند. خریداران نیز می توانند با مدیریت تقاضا به آرامش بازار کمک کنند و به بیان ساده تر هر چه کالایی گران تر می شود برای خرید آن اشتیاق بیشتری نشان ندهند.

در مورد ماشین لباسشویی بوش باید گفت آنچه این ماشین لباسشویی را در میان رقبا متمایز می کند دوام و کیفیت این برند است و آشنایی با سری های مختلف این برند می تواند متقاضیان را برای خرید بهتر راهنمایی کند.

بنا به اعلام همشهری آنلاین اگر قصد خرید لباسشویی بوش را برای منزل خود دارید بهتر است در ابتدا با سری های آن آشنا شوید تا بتوانید تصمیم بگیرید که در کدام سری به دنبال مدل مورد نظر خود بگردید.

راز آسمان پایتخت

اگر قصد خرید ماشین لباسشویی بوش را دارید بدانید شرکت بوش محصولات خود را در چند خانواده تقسیم کرده و هر خانواده با نام Series شناخته می شود. ضمنا در هر سری تعداد زیادی مدل قرار گرفته که از نظر مشخصات کلی با هم برابر هستند اما از نظر امکانات و برنامه های شستشو با هم متفاوت هستند.

سری های ماشین لباسشویی بوش به طور کلی در 5 دسته بندی قرار دارند که عبارتند از:

  1. ماشین لباسشویی بوش سری 2
  2. ماشین لباسشویی بوش سری 4
  3. ماشین لباسشویی بوش سری 6
  4. ماشین لباسشویی بوش سری 8
  5. ماشین لباسشویی بوش سری home professional

در میان 5 دسته بندی فوق، اقتصادی ترین قیمت ماشین لباسشویی بوش، به سری 2 و سری 4 تعلق دارد که در ادامه معرفی می شوند.

درباره بازار لوازم خانگی بیشتر بخوانید:

  1. ماشین‌لباسشویی بوش سری 2

مدل هایی که در این سری قرار دارد  اقتصادی ترین و مقرون به صرفه ترین ماشین لباسشویی های بوش هستند. این ماشین لباسشویی ها ظرفیتی معادل 6 کیلوگرم دارند که می توان گفت با توجه به ظرفیت این سری برای خانواده های کم جمعیت بسیار مناسب است. مدل هایی که در سری 2 قرار دارند جزو لوازم خانگی کم مصرف محسوب می شوند. محصولاتی که در این سری تولید می شود تحت نظارت مستقیم مهندسین آلمان در کشور ترکیه با به کارگیری قطعات و تکنولوژی آلمان مونتاژ می شود. مدل های این سری با رنگ سفید و سیلور تولید می شود و باید بگوییم که مدلی با بدنه استیل در این سری تولید نمی شود. ماشین‌لباسشویی بوش سری 2 تمام برنامه های اصلی شستشو را دارا است .در آخر باید بگوییم اگر یک خانواده کم جمعیت هستید و به دنبال ظاهری لوکس با توانایی های پیچیده نیستید این سری می تواند انتخابی بسیار مناسب برای شما محسوب شود. قیمت این سری ماشین لباسشویی در بازار از حدود 8 میلیون و 500 هزار تومان آغاز می شود به این معنی که کمترین قیمت برای این سری 8 میلیون و 500 هزار تومان است.

ماشین‌لباسشویی بوش سری 4

ماشین‌لباسشویی بوش سری 4 از نظر ساختارکلی تفاوت زیادی با سری 2 ندارند. مدل هایی که در این سری تولید می شود ظرفیتی معادل 7 کیلوگرم را دارا می باشند که برای یک خانواده کم جمعیت و حتی متوسط کاملا می تواند مناسب باشد؛ شرکت بوش در ماشین لباسشویی بوش سری 4 از موتور Eco Silence Drive استفاده کرده است که جدیدترین نسل موتوهای این شرکت محسوب می شود.

از مزیت های این موتور می توان به مصرف انرژی پایین، میزان صدا و لرزش کمتر با طول عمر بسیار بیشتر اشاره کنیم . شرکت بوش در این سری نیز برای مدیریت و صرفه جویی در مصرف آب از تکنولوژی Active Water استفاده می کند مدل هایی که در این سری نیز تولید می شود همانند سری قبلی در کشور ترکیه مونتاژ می شود که با داشتن یک پنل ساده که به صورت مکانیک کار می کند و حذف تکنولوژی های غیر ضروری باعث شده قیمت ماشین لباسشویی بوش سری 4 بسیار مناسب باشد. مدل هایی که در این سری تولید می شود با رنگ سفید و بدنه استیل ضد لک است . شایان ذکر است کمترین قیمت برای این سری ماشین‌لباسشویی در بازار 8 میلیون و 600 هزار تومان است.

 

انتهای پیام

مرتبط با : بوش
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

2 دیدگاه برای “ارزان ترین ماشین لباسشویی بوش (Bosch) چند؟

  1. محمد گفته:

    آخه این چه وضعیه که عده ای مدیر و ریس برای کنترل قیمت شغل و حقوق بگیرند و موقع بحرانها مردم را در برابر کسبه سودجو ودلالان تنها بگذارند

  2. یازهرا گفته:

    سلام برای قیمت ماشین لباسشویی که میگین از ۸میلیون و۵۰۰ هست..جایی رو میشناسید برای فروش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز