ارزان ترین راه دریافت ویزای هند برای ایرانیان

اخذ ویزای هند-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

سالانه بسیاری از ایرانیان با هدف گشت و گذار در جاذبه‌های دیدنی هند یا به قصد ادامه تحصیل، کار، سرمایه گذاری و تجارت راهی این سرزمین پرهیاهو می‌شوند. در حال حاضر صدور ویزای الکترونیکی هند متوقف شده است و افراد برای هر نوع سفر به هند اعم از تفریحی، کاری، تحصیلی و تجاری نیازمند دریافت ویزای هند به صورت لیبل­‌دار هستند. کارگزاری هند در ایران (IVAC) انجام امور مربوط به انگشت نگاری، تحویل مدارک مورد نیاز ویزا از متقاضی و ارسال آن به سفارت هند در ایران را بر عهده دارد.

در این گزارش، ارزان‌ترین راه دریافت ویزای هند به همراه شرایط، مدارک و هزینه‌های لازم برای آن معرفی شده است.

راهنمای اخذ ویزای هند

افراد برای دریافت ویزای هند نیازی به رزرو وقت سفارت ندارند و می‌توانند با پر کردن فرم درخواست ویزا و مدارک مورد نیاز از طریق آژانس‌های مسافرتی، به یکی از دفاتر کارگزاری هند مراجعه کنند و بعد از تحویل مدارک و انجام مراحل انگشت نگاری منتظر پاسخ ویزای خود بمانند. مسافران بهتر است توجه داشته باشند که بدون انجام مرحله انگشت نگاری و مراجعه حضوری به کارگزاری هند، پرونده درخواست ویزای هند آنان به جریان نخواهد افتاد. در روز انگشت نگاری، اطلاعات بیومتریک فرد ثبت خواهد شد و برای پنج سال در سیستم اداره مهاجرت هند نگه داشته می‌شود.

درخواست ویزای هند شاید در ظاهر، آسان به نظر برسد، اما متقاضیان به صورت انفرادی نمی‌توانند برای تعیین وقت کارگزاری و پیشبرد پرونده درخواست ویزای هند به کارگزاری مراجعه کنند و باید درخواست ویزا را از طریق یک آژانس مسافرتی معتبر انجام دهند؛ چرا که سفارت هند درخواست‌های انفرادی برای ویزای توریستی هند را زمانی قبول می‌کند که از سوی یک آژانس مسافرتی معتبر ارسال شده باشد؛ در نتیجه، افراد بهتر است اخذ ویزای هند را به یک آژانس مسافرتی معتبر بسپارند تا مجبور نباشند برای یک ویزای ساده چندین بار درخواست دهند.

اخذ ویزای هند-کاماپرس

راز آسمان پایتخت

انواع ویزای هند

ویزای هند براساس اهداف متقاضیان از سفر به این کشور در انواع توریستی، تحصیلی، کاری، تجاری، تحقیقاتی، ورزشی، همراه بیمار و ویزای شرکت در کنفرانس صادر می‌شود.

ویزای توریستی: در حال حاضر ویزای توریستی، یکی از پرطرفدارترین نوع ویزای هند است که با تقاضای بسیار بالایی از سوی گردشگران ایرانی مواجه است. در واقع این ویزای برای مسافرانی که به قصد تفریح، شرکت در سمینار یا بازدید از جاذبه‌های گردشگری به هند سفر می‌کنند، صادر می‌شود.

ویزای تحصیلی: افرادی که با هدف تحصیل در دانشگاه‌های هند قصد دارند به این کشور سفر کنند باید پس از اخذ پذیرش تحصیلی از دانشگاه‌های این کشور برای دریافت ویزای هند از طریق سفارت اقدام کنند.

ویزای کاری: افراد برای اخذ ویزای کاری هند ابتدا باید از طریق یک کارفرمای حقیقی یا حقوقی مقیم هند، دعوتنامه کاری دریافت کنند. آنان پس از دریافت دعوت نامه کاری باید با جمع‌آوری مدارک همچون رزومه کاری، رزومه تحصیلی و انگیزه نامه به سفارت هند مراجعه کنند و برای دریافت ویزای هند درخواست دهند.

اخذ ویزای هند-کاماپرس

مدارک لازم برای اخذ ویزای هند

با توجه به اینکه در حال حاضر ویزای هند فقط به صورت حضوری صادر می‌شود، افراد برای ثبت درخواست خود باید مدارک لازم را از طریق آژانس مسافرتی به کارگزاری سفارت هند ارائه دهند. مدارک لازم برای ویزای هند برخلاف قوانین سایر کشورها نیاز به ترجمه به زبان انگلیسی و گرفتن تاییدیه دادگستری و وزارت امور خارجه ندارد.

فرم تکمیل شده ویزای هند، اصل پاسپورت با حداقل هشت ماه اعتبار، دو قطعه عکس پرسنلی، کپی تمامی صفحات شناسنامه و کارت ملی متقاضی، کپی تمامی ویزاهای قبلی سفر به هند (در صورت وجود) از جمله مدارک لازم برای دریافت ویزای هند است. بلیط رفت و برگشت هواپیما، تاییدیه رزرو هتل و بیمه مسافرتی از دیگر مدارکی است که باید مطابق با مدت زمان اقامت ارائه شود.

نحوه دریافت ویزای هند

افراد به دو صورت حضوری و آنلاین می‌توانند فرم درخواست ویزای هند را تکمیل کنند و مدارک لازم را به آژانس مسافرتی تحویل دهند. در مراجعه حضوری، افراد با حضور در دفتر آژانس مسافرتی فرم مرتبط با درخواست ویزا را با کمک کارشناسان این مجموعه تکمیل می‌کنند و اخذ وقت کارگزاری را به کارشناسان این مجموعه می‌سپارند.

در روش دوم، افراد بدون نیاز به مراجعه حضوری می‌توانند از طریق وبسایت آژانس مسافرتی یا از طریق راه‌های ارتباطی دیگر همچون ایمیل و واتساپ، مدارک و فرم تکمیل شده را برای آژانس مسافرتی ارسال کنند. کارشناسان آژانس، وقت کارگزاری برای انجام مراحل انگشت نگاری را به متقاضیان اعلام می‌کنند و در آخرین مرحله و پس از صدور ویزای هند، آن را برای متقاضی ارسال می‌کنند.

اخذ ویزای هند-کاماپرس

برای دریافت ویزای هند به کجا مراجعه کنیم؟

آژانس مسافرتی «قاره پیما» با داشتن مجوز رسمی از سازمان هواپیمایی کشوری، سازمان میراث فرهنگی و گردشگری و با هدف ارائه خدمات نوین در صنعت گردشگری، سیستم فروش آنلاین ویزا و بلیط هواپیما را راه‌اندازی کرده است.

مجموعه قاره پیما در راستای ارائه خدماتی عالی به مشتریان خود از صفر تا صد اخذ ویزای آنان را به عهده می‌گیرد و با بررسی تمامی فرم‌ها و مدارک لازم برای اخذ ویزای هند، تا میزان بسیار زیادی احتمال ریجکتی یا رد شدن ویزا را کاهش می‌دهد.

متقاضیان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر از خدمات و ویژگی‌های متنوع مجموعه قاره پیما به وبسایت آن به آدرس  www.gharepeyma.comمراجعه کنند یا از طریق تماس با شماره تلفن 91028292-021 از کارشناسان این مجموعه یاری بجویند.

انتهای پیام

مرتبط با : قاره پیما
لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز