ارزان ترین خودروهای بازار کدامند؟

شرایط بازار و رشد نرخ دلار تا بالای 55 هزار تومان سبب شده تا افراد زیادی برای خرید خودرو توانایی چندانی نداشته باشند یا به سمت اتومبیل‌های اقتصادی بازار معطوف شوند. این خودروها تا حد زیادی کار متقاضیان را راه می‌اندازد و گزینه مناسبی برای طی کردن مسافت‌های طولانی است. با نگاهی به لیست قیمت روز خودرو می‌توانید ارزان‌ترین ماشین‌های بازار را بشناسید.

به گزارش کاماپرس، افرادی که مدام در مسیر و رفت‌وآمد هستند، مایلند تا خودرو ارزان قیمت‌تری خریداری کنند. زیرا رفت و آمد مداوم باعث استهلاک خودرو می‌شود و هر چه قیمت اتومبیل بیشتر باشد میزان مستهلک شدن آن گران‌تر تمام می‌شود. یعنی در صورت رفت و آمد مداوم با خودروهای گران قیمت، شمع یا لاستیک این محصولات زودتر مستهلک می‌شود و در فاصله زمانی کمتری نیز به تعمیر پیدا می‌کنند. معمولا قیمت قطعات و تجهیزات ماشین‌های گران قیمت به مراتب بیشتر از اتومبیل‌های ارزان است. به همین دلیل خرید خودرو ارزان قیمت برای مصرف کننده واقعی توجیح دارد. در ادامه با نگاهی به لیست قیمت روز خودرو ارزان قیمت، سه مورد از پرتقاضاترین آن‌ها معرفی می‌شود؛

پراید 111

مدل؛ 1399

کارکرد؛ صفر

میانگین قیمتی؛ 360 میلیون تومان

خودرو پراید یکی از خودروهای اقتصادی بازار ایران است که از سال 1372 تاکنون تولید شده و مورد استفاده مردم قرار گرفته است. حجم موتور این خودرو 1.3 لیتر بوده و به اندازه 71 اسب بخار قدرت دارد. این خودرو در فاصله زمانی 13.4 ثانیه از صفر کیلومتر به شتاب 100 کیلومتری می‌رسد. حداکثر سرعت این خودرو 170 کیلومتر بر ساعت اعلام شده است. پراید 111 در هر 100 کیلومتر معادل 6.4 لیتر سوخت ترکیبی مصرف می‌کند. این خودرو هاچ به کیسه هوای راننده مجهز شده است.

قیمت روز خودرو - کاماپرس

تیبا SX

مدل 1401

کارکرد؛ صفر کیلومتر

میانگین قیمت؛ 380 میلیون تومان

خودرو تیبا SX به اتومبیل دارای موتور چهار سیلندر 1.5 لیتری تنفس طبیعی است که حداکثر قدرت آن به 87 اسب بخار می‌رسد. سرعت این خودرو در فاصله زمانی 13.5 ثانیه از صفر به 100 کیلومتر تغییر می‌کند. سیکل ترکیبی مصرف سوخت این خودرو 7.1 لیتر در هر 100 کیلومتر است. این خودرو استاندارد آلایندگی یورو پنج را دارد. از جمله امکانات رفاهی این مدل اتومبیل می‌توان به ایربگ راننده و سرنشین، ترمز ضدقفل آ بی اس، غربیلک فرمان با قابلیت تنظیم زاویه و طراحی جدید، سیستم تهویه مطبوع جدید با کنترل دستی، بدنه تقویت شده، قفل مرکزی، سیستم ضدسرقت، کمربند جلو با قابلیت تنظیم ارتفاع، چراغ‌های مه شکن و هشدار دهنده اشاره کرد.

راز آسمان پایتخت

قیمت روز خودرو - کاماپرس

ساینا S

مدل؛ 1402

کارکرد؛ صفر کیلومتر

میانگین قیمت؛ 400 میلیون تومان

ساینا اس یکی از خودروهای اقتصادی بازار محسوب می‌شود که با موتور هزار و 503 سی سی با قدرت 87 اسب بخار روانه بازار شده است. شتاب صفر تا 100 این خودرو 12.8 ثانیه اعلام شده و بیشترین سرعت آن به 175 کیلومتر بر ساعت می‌رسد. این خودرو در هر 100 کیلومتر حدودا هفت لیتر سوخت به صورت ترکیبی مصرف می‌کند. ساینا اس دارای امکاناتی مانند سنسور پارک دنده عقب، سیستم تهویه مطبوع نیمه اتوماتیک، نشانگر تعویض دنده، مه شکن جلو و عقب، نشانگر تعویض دنده، کیسه هوای راننده و سرنشین جلو، آینه جانبی برقی، هشدار دهنده دیداری و شنیداری بستن کمربند ایمنی، سیستم هشدار دهنده امنیتی و ایزوفیکس است.

این سه مورد خودروی ارزان قیمت به وفور در خیابان‌ها و جاده‌ها به چشم می‌خورند. این خودروها جزو اقتصادی‌ترین و به صرفه‌ترین اتومبیل‌های بازار هستند ولی با این حال برای خریدشان باید چند صد میلیون تومان هزینه کرد. افرادی که نیازمند داشتن یکی از این خودروهای اقتصادی هستند لازم نیست تمام پول این اتومبیل‌ها را یکجا بدهند. آن‌ها امکان استفاده از طرح لیزینگ خودروسازی‌ها و همچنین مراکز معتبر معاملات اتومبیل را دارند.

قیمت روز خودرو - کاماپرس

یک راه حل مناسب برای خرید خودرو اقتصادی

طرح لیزینگ مشابه فروش اقساطی نیست و شرایط خاصی مانند قیمت نهایی و نحوه پرداخت با توافق دو طرف بوده و برای تملیک آن شروطی ذکر می‌شود. اما شرایط خرید اقساطی اندکی متفاوت بوده و معمولا تعداد اقساط نسبت به حالت لیزینگ بیشتر است. به همین دلیل سود زیادی روی اقساط وضع می‌شود.

همه چیز درباره خرید خودرو در سایت همراه مکانیک

افرادی که مایل به کسب اطلاعات بیشتر درباره شیوه‌های خرید خودرو و پرداخت اقساطی آن هستند کافی است به درگاه همراه مکانیک مراجعه کنند. همراه مکانیک یک درگاه معتبر خودرویی است که شرایط خرید و فروش و کارشناسی خودرو را به وجود آورده است. علاوه بر موارد مذکور این درگاه امکان خرید قسطی دارد که تا مشتریان با شرایط بهتری امکان خرید داشته باشند.

افراد به منظور کسب اطلاعات بیشتر درخصوص خدمات این درگاه می‌توانند به سایت https://www.hamrah-mechanic.com مراجعه کرده یا با شماره 02191070700 یا 02167632000 تماس بگیرند.

انتهای پیام

مرتبط با : همراه مکانیک
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز