ارزان ترین جارو برقی های موجود در بازار

جاروبرقی -کاماپرس
تور لحظه آخری-کاماپرس

جاروبرقی یکی از لوازم خانه است که شاید به چشم نیاید، اما بیش از آنچه که فکر کنیم مورد استفاده قرار می‌گیرد. از این رو، مهم است که محصولی باکیفیت و درعین‌حال با قیمت مناسب انتخاب و خریداری شود. اگر از ارزان ترین جارو برقی های موجود در بازار با خبر باشید می توانید با در نظر گرفتن کیفیت هر کدام با توجه به نیازتان بهترین گزینه را خریداری کنید.

در ادامه این مطلب کاماپرس ارزان‌ترین جاروبرقی‌های موجود در بازار را به شما معرفی می‌کند؛

جاروبرقی سطلی کوپکس

جاروبرقی کوپکس مدل وی سی‌سی 3 هزار و 600 در حال حاضر یکی از ارزان‌ترین جاروبرقی‌های موجود در بازار ایران است. این محصول داخلی قدرت هزار و 600 واتی دارد. وجود موتور دو‌سرعته در محصول سبب شده تا امکان تنظیم میزان مکش جارو وجود داشته باشد. مزیت این جاروبرقی بدنه و پایه فلزی آن است که طول عمر آن را افزایش می‌دهد. در مخزن جاروبرقی کوپکس از یک کیسه نانو دائمی استفاده شده است.

جاروبرقی سطلی کوپکس-کاماپرس

جاروبرقی سطلی کهکشان

جاروبرقی مدل استار 5 هزار از برند کهکشان دیگر محصول ارزان بازار در این دسته است. این محصول نیز تولید داخلی است. توان جاروبرقی نیز برابر با هزار و 400 وات است. دو حالت تند و کند برای تنظیم میزان مکش جاروبرقی تعبیه شده است. دیگر ویژگی قابل جاروبرقی سطلی کهکشان گرید آ در مصرف انرژی است. وزن 6 کیلوگرمی این محصول گویای سبکی و راحتی حمل آن است.

راز آسمان پایتخت

جاروبرقی سطلی کهکشان-کاماپرس

جاروبرقی شروین وی سی 3 هزار و 200

دیگر جاروبرقی ارزان‌قیمت موجود در بازار ایران شروین مدل وی سی 3 هزار و 200 است. برای ساخت بدنه این محصول از پلاستیک ای‌بی‌اس استفاده شده که دوام بالایی دارد. کیسه استفاده در مخزن جارو از نوع دائمی بوده که قابل شستشو است. این جارو را نیز می‌توان در دو حالت تند و کند تنظیم کرد. وجود یک برس جمع‌شونده بر روی دسته جارو آن را برای استفاده بر روی فرش، سرامیک، پارکت و … مناسب کرده است.

جاروبرقی وی سی 813 پاناسونیک

وی سی 813 پاناسونیک قدرت موتور 2 هزار واتی دارد. میزان مکش جارو با استفاده از تنظیم‌کننده موجود بر روی آن قابل تنظیم است. این جارو در دو رنگ مشکی و خاکستری تولید و به بازار عرضه شده است. ویژگی خاص این جاروبرقی استفاده از فیلتر بهداشتی هپا است که مانع پخش گردوخاک در محیط اطراف می‌شود. این جاروبرقی مقداری سنگین است و وزنی برابر با نه و نیم کیلوگرم دارد.

جاروبرقی وی سی 813 پاناسونیک-کاماپرس

جاروبرقی برند تولیپس

جاروبرقی تولیپس مدل وی سی 620 باقدرت موتور 2 هزار واتی یکی از جاروهای ارزان‌قیمت موجود در بازار است. در این جاروبرقی از فیلتر ضد آلودگی و ضد گردوغبار استفاده شده است. به همین دلیل این محصول برای افرادی آسم یا آلرژی دارند مناسب است. برس درز پاک‌کن، لوله درز پاک‌کن و برس گردگیر همراه این جارو وجود دارند تا درزهای میان وسایل و فرش‌ها به‌خوبی تمیز شوند. طول سیم جاروبرقی تولیپس 5 متر بوده و شعاع عملکرد 8 متری را در اختیار مصرف‌کننده قرار می‌دهد.

جاروبرقی برند تولیپس-کاماپرس

نویسنده: مریم آقامحمدی

انتهای پیام

مرتبط با : پاناسونیککوپکس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز