ارزان ترین جارو برقی های ایرانی در بازار چند؟

لست سکند

افزایش قیمت ها در بازار لوازم خانگی بخشی از متقاضیان را به سوی خرید لوازم خانگی ایرانی از جمله جارو برقی ساخت داخل که قیمت مناسب تری نسبت به مشابه خارجی دارند سوق داده است.

به گزارش کاماپرس، خرید لوازم خانگی با وجود گرانی این اقلام گریزناپذیر است چرا که کالاهایی مثل جاروبرقی جزو کالاهای مصرفی به شمار می روند و در اثر تکرار در استفاده، دچار فرسودگی و خرابی می شوند و یک روز نهایتا کار به جایی می رسد که چاره ای جز تعویض آنها با کالای نو نیست.

با توجه به گران شدن لوازم خانگی خصوصا انواع خارجی آن ، بخشی از متقاضیان به خرید کالاهای ایرانی روی آورده اند. در این گزارش به بررسی قیمت جاروبرقی های خانگی تولید داخل رفته ایم و قیمت ارزان ترین انواع جاروبرقی را برای آشنایی مخاطبان با وضعیت بازار این محصول بررسی کرده ایم.

توضیح این که در این گزارش جاروبرقی های فاقد لوله خرطومی که این جاروبرقی ها هم از انواع ارزان قیمت بازار به شمار می روند اما چندان مورد اقبال خانواده ها قرار ندارند، مورد بررسی قرار نگرفته اند.

1. جاروبرقی خزر مدل HPV 2200W / قیمت:  950 هزار تومان

راز آسمان پایتخت

این جارو برقی از نوع کیسه ای است و با موتور 2200 واتی قدرت مکش خوبی دارد که برای مصارف خانگی مناسب است . در واقع  جارو برقی خزر مدل HPV 2200W تا حد ممکن جمع‌ وجور ساخته شده تا استفاده از آن در منازل کوچک هم ممکن باشد. ارزان ترین جاروبرقی خانگی خزر همین مدل است که در بازار به قیمت حدود 950 هزار تومان به فروش می رسد. شرکت خزر این محصول را 2 سال گارانتی می کند.

2. جارو برقی پلار مدل 3300-G10 / قیمت : یک میلیون 150 هزار تومان

این جارو برقی هم از نوع کیسه ای بوده و در مصارف خانگی جوابگوی نیازهای متقاضیان است. طبعا از جاروبرقی ارزان قیمت انتظار برخی آپشن ها مثل کم صدا بودن و  لوله تلسکوپی را نباید داشته باشید. قیمت این جاروبرقی در بازار حدود 1 میلیون و 150 هزار تومان است.

3. جاروبرقی امرسان مدل SuperSilent3000 / قیمت : یک میلیون و 450 هزار تومان

گرچه امرسان را بیشتر با یخچال و یخچال فریزر می شناسیم ولی این برند در تولید جاروبرقی هم دستی بر آتش دارد و جاروبرقی مذکور را برای مصارف خانگی با قیمت نسبتا اقتصادی به بازار عرضه کرده است. جارو برقی امرسان مدل SuperSilent3000 لوله تلسکوپی و فیلتر بهداشتی نیز دارد. قیمت این جاروبرقی امرسال در بازار یک میلیون 450 هزار تومان است. امرسان جاروبرقی خود را یکسال گارانتی می کند.

4. جارو برقی پارس خزر مدل Turbo 2000 / قیمت : یک میلیون و 460 هزار تومان

پارس خزر نام آشناترین برند تولید کننده جارو برقی ایرانی به شمار می رود و در بازار لوازم خانگی جایگاه خود در این کالا تثبیت کرده است. این مدل جارو برقی ارزان قیمت ترین جاوربرقی برای مصارف خانگی بود که در بازار به آن برخورد کردیم. قدرت مکش خوب، لوله تلسکوپی و فیلتر بهداشتی از ویژگی های مثبت این جارو برقی و صدای نسبتا زیاد از نکات منفی آن است. قیمت این کالا هم در بازار یک میلیون و 460 هزار تومان است و 2 سال گارانتی دارد.

شایان ذکر است این برندها و قیمت ها با بررسی محدود در بازار بدست آمده و ممکن است با جستجوی بیشتر جاروبرقی های ارزان تری هم یافت شود.

 

انتهای پیام

مرتبط با : امرسانپارس خزرپلار
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز