ارزان ترین جاروبرقی در بازار چند؟

تور لحظه آخری-کاماپرس

امروزه، به دلیل افزایش چشمگیر قیمت وسایل منزل، بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند تا هنگام خرید جهیزیه از خرید وسایل غیرضروری و مدرن چشم‌پوشی کنند. اما جاروبرقی یکی از آن لوازم مدرنی محسوب می‌شود که نمی‌توان جای خالی آن را به راحتی با جاروهای دستی پر کرد!

این دستگاه کاربردی، دارای انواع مختلف با ویژگی‌ها و مشخصات متنوع است. به همین دلیل، کسانی که بودجه کافی برای خرید لوازم خانه ندارند می‌توانند با بررسی قیمت‌های بازار، یک جاروبرقی کاربردی با قیمت ارزان را خریداری نمایند. کاماپرس در ادامه به بررسی ارزان‌ترین جاروبرقی‌های موجود در بازار می‌پردازد؛

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ لوازم خانگی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

*قیمت جاروبرقی درما مدل DX118 یک میلیون و 475 هزار تومان است. این جاروبرقی چینی دارای یک مخزن غبارگیر بزرگ است که وزن بسیار سبکی دارد. توان مصرفی این دستگاه حدود 600 وات بوده و دسته بلند آن مانع از خم شدن و ایجاد کمر درد می‌شود.

*جاروبرقی شروین مدل VC3200 با قیمت یک میلیون و 495 هزار تومان آگهی شده است. این دستگاه دارای گرید انرژی A بوده و به موتور پرقدرت استاندارد اروپا مجهز است. قدرت موتور جاروبرقی سطلی شروین 1500 وات است و کاربری بسیار آسانی در نظافت و حمل و نقل دارد.

راز آسمان پایتخت

*جاروبرقی سطلی کهکشان مدل star5000 با قیمت یک میلیون و 570 هزار تومان در بازار به فروش می‌رسد. این دستگاه به یک موتور پرقدرت 1400 واتی مجهز بوده و اتصالات آن از ABS بسیار مقاوم ساخته شده است.

*قیمت جاروبرقی مدل TRISA یک میلیون و 700 هزار تومان است. این دستگاه از نوع جاروبرقی عصایی بدون کیسه بوده و دارای سه عدد سری مختلف است. وزن کم، جا به جایی آسان و امکان استفاده در داخل اتومبیل، پارکینگ و… از جمله مزایای این جاروبرقی به شمار می‌رود.

*قیمت جاروبرقی سطلی سازه البرز مدل M-103 در بازار، یک میلیون و 940 هزار تومان است. خرطومی 180 سانتی متری این دستگاه با دو لوله پلاستیکی به برس پارویی متصل می‌شود. موتور جاروبرقی سازه البرز، 1400 وات توان واقعی داشته و تولید صدای کمی دارد. قابلیت چرخش 360 درجه، مخزن 5 لیتری، کیسه دائمی، سری درزگیر و کاربری آسان از دیگر مزایای خرید این دستگاه محسوب می‌شود.

انتهای پیام

 

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز