ارزان ترین تلویزیون های خانگی در بازار چند؟

از بازار لوازم خانگی خبر می رسد که قیمت تلویزیون در یک ماه اخیر رشد چشمگیری داشته و همین موضوع استقبال از تلویزیون های ارزان قیمت را افزایش داده است به همین دلیل نگاهی داریم به ارزان ترین تلویزیون ها در بازار.

به گزارش کاما پرس، چندی پیش رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی از کاهش شدید مواد اولیه تولیدکننده‌های داخلی گلایه کرد و گفت اگر این کمبود تا ۴۵ روز دیگر ادامه پیدا کند و تخصیص ارز برای واردات مواد اولیه صورت نگیرد، خط تولید لوازم خانگی تعطیل می‌شود.
پس از اظهارات مرتضی میری، قیمت تمام تلویزیون‌های تولید داخل و وارداتی افزایش یافت و به‌طور متوسط در یک ماه اخیر قیمت تلویزیون ۱۵درصد رشد کرد
البته ناگفته نماند که رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی به دولت پیشنهاد کرده که برای کاهش قیمت و ثبات در بازار لوازم خانگی، تمام مواد اولیه مورد نیاز کارخانه ها را در بورس عرضه کند و مواد اولیه را به کارخانه ها بفروشد اما تاکنون چنین اقدامی از سوی دولت انجام نشده است.

نگاهی به قیمت تلویزیون در بازار

با توجه به اینکه تلویزیون به یکی از لوازم ضروری خانه ها بدل شده است، بررسی قیمت ارزان ترین تلویزیون ها در این گزارش می تواند به خریداران این محصول کمک کند.
یکی از ارزانترین تلویزیون های موجود در بازار، تلویزیون ال ای ادی پارس الکتریک مدل Awox 32 است که 2 میلیون و 500 هزار تومان در اختیار مشتری قرار می گیرد.
به گزارش دنیای اقتصاد، تلویزیون بعدی که مربوط به برند فیلیپس است، تلویزیون مدل 32pht4002 سایز 32 اینچ این کارخانه است که قیمت آن 2 میلیون و 700 هزار تومان است.
اما تلویزیون ارزان بعدی موجود در بازار، تلویزیون ال ای دی هایسنس مدل 32N2173FT سایز 32 اینچ است که 2 میلیون و 700 هزار تومان قیمت گذاری شده است.
یکی دیگر از تلویزیون هایی که نسبت به سایر تلویزیون ها ارزانتر است، تلویزیون سامسونگ 32n5000 است که 3 میلیون و 500 هزار تومان فروخته می شود.
تلویزیون ال ای دی جی پلاس GTV-43GH412N هم 4 میلیون و 500 هزار تومان در اختیار مشتری قرار می گیرد.

آریاک سفر

مطالب مرتبط را بخوانید:

انتهای پیام

مرتبط با : پارس الکترونیکجی پلاسسامسونگفیلیپس
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز